Helm Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg spiller H-L 2 på 1920x1080. Men hver gang jeg starter spillet er oppløsningen 1600x900. Alle andre grafikkinnstillinger jeg endrer blir husket til neste gang, men ikke oppløsningen. Jeg har skjerm for full HD og grafikkortet kjører spillet greit på de høyeste innstillingene. Windows-skrivebordet kjører på 1600x900 og spillet starter sikkert på den oppløsningen Windows bruker. Men det er ikke ønskelig med samme oppløsning overalt. Kan jeg bruke en suffiks eller noe i programmets snarvei til å bestemme at programmet starter i en spesiell oppløsning? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) gå på spillet i steam library, høyreklikk, properties, launch options, skriv inn: -w1920 -h1080 Det skal funke, med mindre du har satt innstillinger inn i Nvidia geforce experience eller ATi sin tilsvarende Endret 27. januar 2015 av topvulture 1 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Takk, jeg var ikke klar over at det var slike innstillingsmuligheter i Steam Library. Endret 27. januar 2015 av Helm Hammerhand Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Takk, jeg var ikke klar over at det var slike innstillingsmuligheter i Steam Library. No problem, ja har hatt lignende problem før og da har dette hjulpet meg kan være greit å skrive -console også slik du har konsollen oppe, er greit å ha i valve spill ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå