NewScreen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hei, Jeg vet ikke om det er riktig tråd, men satser på at casemodding hører under "enthusiasm" bruk. Så jeg har sett litt på komplett på de dyre fargede kablene og har ikke akkurat lyst til å kjøpe en så jeg tenkte på noe billigere greier. Hvis jeg kjøper en rød maling spray og sprayer kablene (selvfølgelig langt fra PC - en, vil det da etterpå da PC - en er på forårsake problemer? - varmen smelter malingen og PC - en går amokk - har god kjølingen vil ikke mene at det kan skje - Vil malingen etter hvert falle av dersom bevegelse i kabler? - Vil strømkablene være mindre funksjonelle grunnet malingen? Mener dårlig isolasjon til strøm eller noe lignende Også om noen har bilder av en hvit pc som er malt komplett svart inni og detaljene er røde vil jeg takke dem om de kan finne en bilde av en noe lignende skapning. ^^Vil ideen min over mener dere se bra ut eller helt ridiculous? Beklager hvis det er altfor rart det jeg spør, men er av den nysgjerrige typen og det er tross får alt bra med kunnskap. Jeg mister vel garantien også hvis jeg begynner å male over ting, right? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Du kan ikke sprøyemale kablene. De vil bli stive, og malingen vil flasse. Kanskje hvis du finner noe flexibel maling - f.eks som brukes ifm RIB (pontong) men for meg høres det ut som noe klin, og hvor finish blir stygg. Garantien vil selvsagt ikke gjelde når du har malt det. Kjøp ferdige kabler i den fargen du vil ha. Alternativt lag (lodd) kabler selv, hvis du vet hva du driver med. Endret 21. januar 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 http://www.overclockers.co.uk/productlist.php?groupid=701&catid=1428&subid=2966 Vet ikke om disse settene passer til din strømforsyning, men der får du med 24pin i samme settet som alle de andre kablene, de du kjøper ifra corsair så følger ikke 24pin med å den må kjøpes separat, som da gjør at det blir dyrere igjen, men med den O så svake krona så er det ikke sikkert det blir noe bedre pris ifra den britiske siden der, men de påstår at finishen er bedre enn de ifra corsair så da er det jo bare å velge. Kan jo sleeve selv også, du må jo ha bra med tålmodighet og tid riktig nok. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Kan jo alltids prøve PlastiDip da? Skal være veldig fleksibelt. Sjekk det på youtube også, mye videoer på PlastiDip, alt fra PC-deler til hele biler. EDIT: Men selvsagt, ville heller prøvd custom sleeves, det blir absolutt penest, noe jeg ikke er sikker PlastiDip blir. Endret 21. januar 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Lakk for plast burde ikkje flasse av, men i så fall ville eg testa på ein kabel/ledning og så brukt denne i PC'n for å sjekke om det skjer noko uvanlig. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Plastidip burde nok funke. Ellers kan du jo kjøpe vanlige krympestrømper i ønsket farge og tre på. Er jo enkelt og greit å få kablene ut av kontaktene, og så tilbake igjen (ligger masse videoer av dette på Youtube). Lenke til kommentar
NewPC Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Takker for alle svarene, jeg tror jeg går for plastdip Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Legg ut bilder av resultatet da Lenke til kommentar
NewScreen Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Har hatt en små problem med de som jeg bestilte plastidip fra så de kansellerte ordren, skal bestille på nytt på Mandag så skal jeg antageligvis gjøre jobben over uka og helge. Legegr ut bilder selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå