trening Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Gutt som har litt for mye magefett for at noe abs skal synes. Hva skal jeg bulle eller cutte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Spørs hva du vil det. Hvis det eneste du bryr deg om er å få synlige må du på en kraftig cut. Lenke til kommentar
monsterhjerne Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Folk kan ha de mest absurde oppfatninger av hvordan de selv ser ut, og ut ifra "informasjonen" du gir er det umulig å gi noen råd. Legg ut bilde så blir det lettere. Lenke til kommentar
SindreR Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Som doge sa kommer det helt an på hva du vil og hvilke mål du ønsker å oppnå. Hvis du ikke har noe imot å legge på deg mer fett gjennom en bulk, er det et fullt fornuftig valg, men er ønsket ditt å få mer synlige muskler og en mer markert kropp burde du begynne en cut. I ditt sted ville jeg personlig begynt på en cut. Les deg opp på hvordan å cutte før du begynner og pass på at du er ordentlig motivert for å nå ditt mål. Det viktigste er å være konsekvent og holde deg til planen.Lykke til med hva enn du velger å gjøre! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg ville også gått for en cut her. Uansett, jeg vil råde deg til en livsstilsendring. Istedet for å "cutte" som en diett, ville jeg heller lagt om kostholdet og spist færre calorier slik at du hele tiden er på "svak" cut, og bruker bulk som en diett (kortvarig). Hovedfokuset ditt nå bør være å finne ut hvor mange kalorier du bruker på en dag for å opprettholde vekten din, også trekker du ifra ca 500 kalorier fra det beløpet hver dag. Av disse kaloriene bør ca. 1,5-2gram ganget med kroppsvekten din være proteiner. Deretter mye fett (minst mulig prossessert, altså ikke fastfood/frityr) og litt karbohydrater (ikke til å unngå). Lykke til Lenke til kommentar
trening Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Takk for svar! Men hvor lang tid vil det ta for at jeg ser forandring? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) 1 kg i uka ned , ca 2 mnd. Dvs ferdig-cutta, forandring burde du se etter en uke eller 2- Endret 21. januar 2015 av War Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 "Hvor lang tid før jeg ser effekt?" er det kjipeste spørsmålet man kan få. Det kommer helt an på hva du gjør med det du har. Det er med andre ord HELT opp til deg. Vi kan godt si 2mnd eller 2 år, men det kommer uansett til å være flaks om vi tipper riktig, fordi du kan gå bort til smågodt-dunken og hamstre peace-merker til du blør på drøveln og resette det du hadde oppnådd opp til det punktet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 det må trenes også her..... jeg ville gått på en total greie med fundamental styrke og cardio.... knebøy, benk, mark, militær, stående roing, hangups.... og cardio i tillegg....DA vil du få endring etter 6 mnd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå