Max_Drunk Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Får plutselig ikke til å skrive @ eller andre symboler. Noen løsninger? Kjører Windows 8. Endret 21. januar 2015 av AngryPork Lenke til kommentar
Djn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Prøv å trykke noen ganger på shift, alt og ctrl før du prøver igjen; det hender de henger seg opp. Har du fortsatt norsk tastatur-layout, eller har den mystisk skiftet til amerikansk? (Jeg ser det er norske bokstaver i posten, men det kan jo hende du skrev den på mobilen eller noe.) Endret 21. januar 2015 av Djn Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Har norsk layout. Touch tastaturet vil heller ikke skrive @ Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Touch tastaturet virker plutselig igjen men ikke det vanlige tastaturet Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Da fant jeg endelig ut av det. Så jeg deler løsningen med de som får samme problem i fremtiden. Det er så enkelt som at det er et program eller prosess som lager krøll. Så man må åpne task manager og drepe ett og ett program/prosess og teste om det virker. I mitt tilfelle var det et program som heter Clownfish som kludret det til. Endret 7. februar 2015 av AngryPork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå