Herr Brun Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Har ikke sett noe til den avtalen ihvertfall. De burde jo ha gitt beskjed til eier uansett. Hva bør jeg gjøre videre? Ringe dekk senteret og kreve erstatting? Nei, dekksenteret har ikke gjort noe galt. Du må ta det opp med selgeren, og gi beskjed om at du ikke har fått det du kjøpte. Endret 22. januar 2015 av Herr Brun 1 Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Ser på det som stor sannsynlighet at selgeren stiller seg uenig med at han er ansvarlig for dekkene. Hva gjør jeg hvis han stiller seg vrang? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 forbrukerraadet.no -> fyll ut formell klage. Forklar saken (at du ikke har fått det du kjøpte av selger). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 forbrukerraadet.no -> fyll ut formell klage. Forklar saken (at du ikke har fått det du kjøpte av selger).Eller tar ut forliksklage. Det tror jeg går en del kjappere, spesielt om motparten setter seg på bakbeina. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå