lowlight Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Gaffel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Et for så vidt interessant bilde som kanskje hadde fått enda litt mer spenst om du hadde latt motiver bli ført mer diagonalt over flate - helst slik at den forlengede linje av en ende endte ut på kortside og forlengelsen av den andre enden gikk ut på en langside. Slik det fremstår nå kan det fort bli litt kjedelig selv om motivet vel er spennende nok. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Artig! Så til slutt hva de var bilde av uten å se på tittelen! God jobb! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Kreativt og stilig. Likte den lille dybdeskarpheten og den diffuse bakgrunnen.. Lenke til kommentar
lowlight Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Et for så vidt interessant bilde som kanskje hadde fått enda litt mer spenst om du hadde latt motiver bli ført mer diagonalt over flate - helst slik at den forlengede linje av en ende endte ut på kortside og forlengelsen av den andre enden gikk ut på en langside. Slik det fremstår nå kan det fort bli litt kjedelig selv om motivet vel er spennende nok. Roar Takk for kritikken! Den tanken slo meg ikke engang da jeg holdt på. Noen ledende linjer hadde helt klart gjort det mer spennende. Jeg var nok litt for opptatt av selve oppsettet til og prøve andre komposisjoner. Skal helt klart prøve på dette neste gang Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Herlig med dusheten så det blir abstrakt ja ikke lett å se hva det var. de få fargenyansene er kledelig. Bedre enn om det var helt i svart/hvitt i mine øyne. Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Dagens bilde: Et veldig uvanlig bilde av et veldig vanlig hverdagsobjekt. Fokuset sitter skarpt foran på gaffel-tennene, og alt bak er herlig mykt. Et svært godt eksempel på hva man kan få til med enkle virkemidler, god belysning og en kreativ tilnærming :-) Forbedringsforslag: Gaffelen peker forsiktig mot høyre, og perfeksjonisten i oss skulle ønske at den i stedet var perfekt sentrert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Gratulerer med dagens ! Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg