Gå til innhold

Gaffel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et for så vidt interessant bilde som kanskje hadde fått enda litt mer spenst om du hadde latt motiver bli ført mer diagonalt over flate - helst slik at den forlengede linje av en ende endte ut på kortside og forlengelsen av den andre enden gikk ut på en langside.

Slik det fremstår nå kan det fort bli litt kjedelig selv om motivet vel er spennende nok.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et for så vidt interessant bilde som kanskje hadde fått enda litt mer spenst om du hadde latt motiver bli ført mer diagonalt over flate - helst slik at den forlengede linje av en ende endte ut på kortside og forlengelsen av den andre enden gikk ut på en langside.

Slik det fremstår nå kan det fort bli litt kjedelig selv om motivet vel er spennende nok.

Roar

Takk for kritikken!

Den tanken slo meg ikke engang da jeg holdt på.

Noen ledende linjer hadde helt klart gjort det mer spennende.

Jeg var nok litt for opptatt av selve oppsettet til og prøve andre komposisjoner.

Skal helt klart prøve på dette neste gang

Lenke til kommentar

Dagens bilde:

Et veldig uvanlig bilde av et veldig vanlig hverdagsobjekt. Fokuset sitter skarpt foran på gaffel-tennene, og alt bak er herlig mykt. Et svært godt eksempel på hva man kan få til med enkle virkemidler, god belysning og en kreativ tilnærming :-)

Forbedringsforslag: Gaffelen peker forsiktig mot høyre, og perfeksjonisten i oss skulle ønske at den i stedet var perfekt sentrert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...