Fredrik N. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 katte i treet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Kan se at pusen er i nød og trenger hjelp. Godt øyeblikksbilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Veldig bra. Fin komposisjon og dynamikk. Et lite brunt blad oppe til venstre kunne vært klonet vekk. Bildet hadde sikkert gjort seg bra i sort/hvitt også. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Takk til Ragnar og eriknor. S/H er lagt til. Katta kom seg velberget ned (6-8m) uten hjelp, etter mye om og men.... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ser sulten ut, kanskje fotografen spiser frokost? Bra bilde. mvh aagesp Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Er de bare meg eller er det farger på begge bildene? Ble jo litt artig bilde da, med blikkontakt til og med! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Pusen fint plassert i flata. Kanskje litt redd der hu satt. Men kommer det ikke noen etter at de har hylt og skriki ei stønn så greier de som oftest å komme seg ned igjen akkurat som sine artsfrender løver og leoparder. At øynene kommer så fint fram er et stort pluss her. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Er de bare meg eller er det farger på begge bildene? Ble jo litt artig bilde da, med blikkontakt til og med! Merkelig, det er noe rart med tek.no sidene av og til. Etter jeg la det ut var det i sort/hvitt, nå er det blitt i farger. Ja,ja takk for kommentar Helene og aagesp! mvh Fredrik Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Er de bare meg eller er det farger på begge bildene? Ble jo litt artig bilde da, med blikkontakt til og med! Merkelig, det er noe rart med tek.no sidene av og til.Etter jeg la det ut var det i sort/hvitt, nå er det blitt i farger. Ja,ja takk for kommentar Helene og aagesp! mvh Fredrik Det er vel bare at s/h bildet ikke lar seg åpne. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Og jeg lurer på hvor Brannvesenet blir av....... Godt fanget! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Og jeg lurer på hvor Brannvesenet blir av....... Godt fanget! Trengte ikke hjelp, den kom omsider ned ved egen maskin.. Takk for omtalen, Pentaxen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg