Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Vulkanlandskap closeup Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Har tatt noen vulkanlandskapsbilder fra naboøya Fuerteventura. Å få fram "liv" i slike bilder synes jeg er krevende, og etterarbeid er mer eller mindre nødvendig. Her har du bl a fått fram grønnbetoningen på en fremragende måte, og linjene kommer også tydelig fram. (Nesten bedre enn i virkeligheten) Utsnittet er harmonisk og du har maktet å få et ensformig landskap til å "leve". Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Flotte linjer som kommer fint fram. Fin grønfarge også det har du fått fint til Roar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg vet ikke hva jeg skal si om dette, så da holder jeg kjeft.... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg vet ikke hva jeg skal si om dette, så da holder jeg kjeft.... Så fikk du da hvertfall sagt det om ikke annet - he he. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Linjer og former ja.......Kan trigge mang en fotograf det:-) Fasinerende å se hva naturen kan få til. Her har du foreviget det på en Kneppensk måte, som blir tiltalende å se på. Dette med å dra i spakene kan gi spennende og fine resultater, men av og til drar jeg så mye at jeg ikke finner veien tilbake.....så da blir RAW fila helt RÅ igjen etter og ha resetet spakene..... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hm ja her har du funnet et minimalistisk motiv der fantasien får bringe oss videre å lete i bildet. Fine farger var det også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Linjer og former ja.......Kan trigge mang en fotograf det:-) Fasinerende å se hva naturen kan få til. Her har du foreviget det på en Kneppensk måte, som blir tiltalende å se på. Dette med å dra i spakene kan gi spennende og fine resultater, men av og til drar jeg så mye at jeg ikke finner veien tilbake.....så da blir RAW fila helt RÅ igjen etter og ha resetet spakene..... Ikke dratt annet enn i fargene for å hente fram de naturlige fargene her og regulert med lys og kontrast. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hei Roar ! Saftige grønne farger mot de rødbrune bølgete vulkanlandskapet. Fargekombinasjonen minner meg litt om de grønne furuene som vokser i lavalandskapet på Tenerife. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg