Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Hei! Kommer til dere med et tema jeg vet lite om. Jeg har nylig fått min første jobb etter alt for mange år bak pulten ved ett universitet. Jeg var ikke klar over at dette var normen, men det sto i kontrakten min at selskapet jeg fikk jobb i, var villig til å betale telefon abonnementet mitt. Flott, tenker jeg. Som fattig student har jeg alltid vært en kontant-kort slave, men nå som firmaet betaler er det vell lurt å gå over på noe annet? Det jeg lurer på, er hvilket abonnement som er lurt å satse på? Det jeg ser etter er et abonnement som gir meg (i ønsket rekkefølge): Billig telefon, jeg trenger en ny en, og er glad i teknologi. Et abonnement som kan gi meg en bra telefon litt billigere er alltid bra. Jeg sender mye SMS og ringer en god del, så et abonnement som gir meg mye fleksibilitet på dette området. En god del data. Har aldri brukt 3G eller 4G eller hva enn vi er oppi nå, ettersom jeg har brukt min gamle "dum-telefon" så lenge, men høres ut som noe jeg kan være interessert i. Noen som kan anbefale meg et abonnement som kan passe for meg? Er Telenor enda ansett som en relativt bra leverandør, eller er det på tide å bytte? Endret 21. januar 2015 av Slettet-JWlLR8 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Litt på siden her, men det er da mest vanlig at bedriften har en avtale og at de ordner med abonnoment for deg i henhold til den avtalen. Har hatt noen jobb-abonnementer, men aldri vært borti løsningen at man selv velger hva og hvem man vil ha... Har du spurt hvordan dette funker i bedriften du jobber i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Litt på siden her, men det er da mest vanlig at bedriften har en avtale og at de ordner med abonnoment for deg i henhold til den avtalen. Har hatt noen jobb-abonnementer, men aldri vært borti løsningen at man selv velger hva og hvem man vil ha... Har du spurt hvordan dette funker i bedriften du jobber i? Beklager det sene svaret, men ja bedriften hadde vist sin egen løsning på hvilket abonnement jeg skulle ha. Litt bortkastet tråd, men tusen takk for svaret uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå