Spillredaksjonen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Gamer.no trenger flere castere til den norske ligasatsingen.Vil du kommentere Counter-Strike eller Hearthstone for oss? Lenke til kommentar
Oerba Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Sendte inn søknad til Hearthstone igår (Sondre Nygaard-Andersen) Men har ikke fått svar. Håper jeg kan få et svar snarest, uansett om jeg får være med eller ikke. Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Sendte inn søknad til Hearthstone igår (Sondre Nygaard-Andersen) Men har ikke fått svar. Håper jeg kan få et svar snarest, uansett om jeg får være med eller ikke. Hei Sondre, Dette er kommentering, din søknad gjaldt admin for Hearthstone. Jeg går igjennom disse fortløpende og kommer nok til din snart ( vi fikk veldig mange ). 1 Lenke til kommentar
Jonaskb Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Har sendt søknaden nå! Håper på en positiv respons Keep the gaming up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå