Fermate Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 DER fant jeg feilen. Jeg er 99% sikekr på at det eneste jeg har endret nå er at jeg har fått en ny verjon av Sonos plugin'en. Nå har ikke HS3 feilet på over 36 timer... Fristende å konkludere med at forrige versjon hadde en resource leak. MEN jeg skal si ifra om jeg tok feil (at den dukker oppigjen) 1 Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Nei den "Not enough storage.." feilen har ikke dukket oppigjen. Disabler Sonos plugin'en, setter Sonos boksene på lager og enabler LMS plugin'en igjen... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Aaargh, ikke si sånt "settes Sonos boksene på lager". Jeg får vondt i sjela! Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Glis.. Det var det som var meningen Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hjalp det å dekativere sonos? Har også sonos pluginen aktiv og får Exception of type 'System.OutOfMemoryException' was thrown. etter noen dager. Den kastes på alt av script som prøver å kjøre. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Tja: jeg har et LAG problem, -noen ganger tar det 6 sekunder fra jeg går inn et ett rom elelr åpner en dør til lyset kommer på. Samme med å dra i en slider på iPad'en på veggen. Jeg jobber rolig og metodisk for å forsøke å finne hva det skyldes. Men ja, etter siste oppdatering av Sonos plugin'en forsvant "Not enough storage..." feilen. Har du oppdatert plugin'en? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg jobber rolig og metodisk for å forsøke å finne hva det skyldes. Gjelder dette både RFXCOM og Z-wave-enheter? Hvis kun sistnevnte, oppdater til siste Z-wave plugin og optimaliser etter tidligere nevnte oppskrift. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Og hva er "siste" versjon av plugin? Jeg kjører 3.0.0.187 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 .189 er siste (beta). Men det behøver ikke være kontrolleren. Sist jeg hadde problemer så var det en gammel Everspring plugin-dimmer som ikke ville virke mer. Og plutselig skjedde det igjen! Ny Everspring-dimmer som ikke fungerte. Dermed ble signaler sent i hytt og pinevær. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Har du oppdatert plugin'en? Har versjon 3.0.0.17 og får ikke noe updates i plugin manageren. edit: der fikk jeg plutselig mulig å oppgradere til 19. Er det den versjonen du kjører på? Endret 5. februar 2015 av lilfire Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hjalp ikke med versjon 19 hos meg så da får jeg prøve andre ting. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Kanskje du trenger en helt ny install? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Mulig det. prøve å skru av litt ting først. Er såpass heldig/uheldig å bo alene at jeg klarer meg selv om systemet ikke fungerer som det skal :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå