Joachim_F Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Sibirsk gjørme pluss oversvømmelse er lik trøbbel.Spintires har fått sitt mest utfordrende kart til nå Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 For min del så var det vanskelig nok fra før av:p Spintires er til tider svært frustrerende, iallefall om man ikke er to eller fler. Tips: Om du spiller det på pc så er en håndkontroll og anbefale, xbox sine funker bra! 2 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 For min del så var det vanskelig nok fra før av:p Spintires er til tider svært frustrerende, iallefall om man ikke er to eller fler. Tips: Om du spiller det på pc så er en håndkontroll og anbefale, xbox sine funker bra! Spelet er heilt rått med ratt og pedal! Trenger verkelig cockpit kamera med fungerande speil! Samt støtte for å bruke fleire kontroller samtidig så eg får brukt TH8A-en min... 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Men det som ødelegger HELE spillet for min del, er at man må begynne på nytt om man detter ut av ett online game. Fy å surt det er å dette ut når man har brukt 3 timer på ett map, også må man begynne helt på nytt igjen... Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Nye mappet var faktisk i overkant enkelt for de av som har endel erfaring med Spintires. Men det var gøy at man måtte unlocke garasjen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå