Shotflaks Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Kan noen være så snill ta å penskrive en tekst for meg, setter pris på d. Takk Fikk en veldig god start på morgen idag, på bussen kom deg en hyggelig jente /skoleelv å delte ut boller fra baker jørgensen som en takk for at vi tar kollektivettransport... Kaffe hadde mi ifra før, så der satt mi der å koste oss med bolle og kaffe =) Det er hva e kaller en god start på morgen! Endret 21. januar 2015 av Shotflaks Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg fikk en veldig god start på dagen i morges. På bussen delte en hyggelig jente, som var skoleelev, ut boller fra baker Jørgensen. Dette var en takk for at vi på bussen brukte kollektivtransport. Kaffe hadde vi fra før, så der satt vi og koste oss med boller og kaffe. Dette kaller jeg en god start på dagen! 1 Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Takk ska du ha 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå