AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Opplever noen ganger at jeg får helt sjuke "trykk" bak på tricepsen, det pumper noe jævlig og man kan se at det pumper. Er dette noe jeg bør være bekymret for? Jeg har en ganske "liten" arm, og nesten ikke noe muskelmasse, selv om jeg trener i ny og ne og er relativt sterk. Anonymous poster hash: 61dc5...fa4 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Det er små muskelsammentrekninger, er helt ufarlig. Har selv hatt det veldig mye, på forskjellige plasser over hele kroppen, noen ganger varer det opp til en uke før det gir seg- og da er det HELE tiden, andre ganger får jeg det bare i ny og ne og da går det over relativt raskt. Det KAN være tegn på sykdom, nevrologiske lidelser. Det kan også være på grunn av at du spiser for lite variert mat, drikker for mye kaffe eller om du stresser mye/har angst. Endret 21. januar 2015 av soleng Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det kan skje fra tid til annen. Man kan oppleve det i alle muskler, det føles rart, men ofte så går dette over etter en kortere periode Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Helt ufarlig. Kommer oftest av natrium/kalium mangel eller mangel på magnesium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå