AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Noen som hat hatt det før og kan gi innblikk om det kansje er det jeg har? Evt. Hvor lenge det varer? - Trykk i hodet/hodepine, høyre side ved panne og tinning. Litt ned mot øye. - Tannverk, også litt i kinn, noe smerter ved tygging. - Noe tett i høyre øre Var også forkjølt hele sist uke. Noen kjærringråd? Holder på å bli gal av det her, sliter med å sove også. Anonymous poster hash: 2dbc2...548 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Gå til lege. Jeg gjorde det en gang jeg hadde bihulebetennelse og fikk utskrevet makroantibiotika(tror jeg). Tre piller. En hver morgen. Jeg ble helt frisk etter tre dager. Men altså, hallo. Sliter du med å sove pga det, så burde det vært på tide med en legetur for lenge siden? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Gå til lege. Jeg gjorde det en gang jeg hadde bihulebetennelse og fikk utskrevet makroantibiotika(tror jeg). Tre piller. En hver morgen. Jeg ble helt frisk etter tre dager. Men altså, hallo. Sliter du med å sove pga det, så burde det vært på tide med en legetur for lenge siden? Ja må vel kansje det Anonymous poster hash: 2dbc2...548 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå