Jan Åge Henriksen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 De tre Bukkene Bruse... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 "Sjefen" og to av hans undersåtter på formiddagstur ser jeg. De litt duse skyformasjonene kommer godt fram. Artig og severdig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Fint bilde, men jeg savner litt clarity som det heter. Jeg vet ikke hva det kalles på norsk, men det gir bildet en klarhet, eks. vil øyne/ansiktet på bukken komme klarere frem så vel som snøen blir hvitere men likevel beholder blåtonen. mvh aagesp Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ser ut til å være ekte natursau som kan forsvare seg sjøl dette i motsetning til den importerte fårikålsauen som man vil utrydde ulven for å bevare. Fint komponert dette med ullhaugene fint plassert i flata selv om de etter regelen ikke kan kalles en diagonal for da må det være minst 4 uvisst av hvilken grunn. Men jeg tenker vi jukser litt og kaller det en diagonal med busken bak han med den flott hornpryden som fjerde element. Dermed føres blikket ut mot høyre, over fjorden - og så får vi øye på en boplass med "lysende øyne" på andre sia. Kanskje kunne du fått fram litt tegning i han horngubben ved en separat opplysing? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg