inzyr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 jeg har tenkte å kjøpe meg et nytt hovedkort siden den jeg har nå gir meg problemer. jeg har søkt men fikk ikke noe klart svar. det viktigste for meg er: - stabilitet - Features (mange settings i BIOS, etc...) - overklokkings egenskaper - community support (det er et litt mer kjent og brukt hovedkort slik at hvis feil oppstår så fikses de litt fortere for å ikke skuffe mange kunder, etc...) jeg har ikke så mye å bruke på hovedkortet (billigst mulig, uten at det går over hovedkortet), siden jeg ikke hadde planlagt å oppgradere hovedkortet før senere og dette kom uventet. jeg har sett på disse hovedkortene: Asus P4C800 (ikke -E eller Deluxe) Asus P4P800 Deluxe Abit IS7-G jeg trenger hjelp litt fort (orker ikke mer å bruke det gamle hovedkortet) hva skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvorfor ikke P4C800-E Deluxe? Det er jo et svært stabilt kort som også er bra til overklokking. Samtidig har det endel forbedringer i forhold til P4C800, som også er mer kresent på minne. Så skal du gå for P4C800, så velg -E utgaven. Det beste kortet ASUS har for tiden. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Vell, det er egentlig på grunn av prisen. på komplett koster: Asus P4C800 1,615kr Asus P4C800-E Deluxe 1,892kr Det er 277kr forskjell. Det høres kanskje ikke ut som mye, men jeg betaler med penger som var planlagt til noe annet og jeg trenger å spare mest mulig. Det var et veldig dårlig tidspunkt for hovedkortet jeg har nå å streike. :grine: Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hva om jeg legger til Abit IC7-G og Asus P4C800-E Deluxe på lista Hva skal jeg velge da? Abit IC7-G Abit IS7-G Asus P4C800-E Deluxe Asus P4C800 Asus P4P800 Deluxe Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Står litt onfo om det som det blir snakket om her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå