Gå til innhold

Slow Hands

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Kreativt og spennende , det virker som noen holder sin hånd (hender) over denne bygningen.

Et visuellt blinkskudd som gjør seg bra i s/hv.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Så ta da mine hender og før meg fram heter det visst i en salme. Men disse hendene går jo i hver sin retning så kunstnerinnen har nok hatt noe annet i tankene.

Bekmørtna på hver side er det som gjør dette bildet spesielt. Ville nok ikke blitt det samme i farger.

Jeg tenker også en smal mørk grå avslutningslist på ikke mer enn 10pix. - kanskje enda smalere for å kunne presentere dette mot helsvart bakgrunn også.

Roar

Lenke til kommentar

Kult. Det funka dødsbra å la skyggene bli helt svarte slik at det ser ut som hendene faktisk kommer ut av skogen og tar på bygningen. Her tilfører du virkelig noe til kunstverket. Har du sendt kunstneren bildet? Dette var såpass bra at jeg vil tro hun kunne vært interessert i bildet ditt.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for hyggelige kommentarer og innspill:-) Har ikke gjort stort mer enn å øke kontrast og konvertert til s/hv. Dette for og forsterke inntrykket. Synes dette kunstverket er knallstilig selv. Forøvrig så er Odderøya full av kreative kunstnere, noe som gir seg utslag både innendørs og utendørs.

@hsp så har jeg ikke vist kunstneren dette, men mulig jeg moter meg opp og sender en mail.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...