Njercco Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 jeg har vel lov til å klage ? men ser ikke poenget med å diskutere dette, siden vi ikke kommer noen veg. Ja, jeg veit at oppførselen min var veldig stygg, men jeg klarte ikke å holde det inni når han sier ting jeg ikke har sagt det er greit hvis at overdriver litt, men det han sier var HELT på jordet, var ikke i nærheten engang Lenke til kommentar
Agaen Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Om du kan backe opp grunnlaget for klagene dine, by all means.Me har alle våre negative opplevelser i butikker, dette kan være alt fra personlige feil til butikken sin. Men er det virkelig nødvendig å henge ut ein bedrift av den grunn? Lenke til kommentar
Njercco Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Ble bare veldig sint har fortelt historien til mange av kompisene mine og de reagerer sånn som meg. Det er også masse info som ikke har kommet fram, men det er for personlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå