Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Gjennomlyst skog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Når en er ute og går tur utenfor tettbebyggelse er slike uttrykk som vi ser her ganske vanlige. I V1 er dette godt formidlet, rene fine farger, og du får lyst til å oppsøke stedet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Når en er ute og går tur utenfor tettbebyggelse er slike uttrykk som vi ser her ganske vanlige. I V1 er dette godt formidlet, rene fine farger, og du får lyst til å oppsøke stedet. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det ganske vanlig med slike motiver nå som solen endelig tittet frem. Det er fint med en avveksling etter uker med storm og regn. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor V2 ikke vil opp når jeg klikker på det får heller være et åpent spørsmål. Men flott lys gjennom nakne stammer og greiner i v1 holder lenge for meg. Fint utsnitt der blikket trekkes inn mot senter av bildet og videre innover. Fint lys, skarphet og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor V2 ikke vil opp når jeg klikker på det får heller være et åpent spørsmål. Men flott lys gjennom nakne stammer og greiner i v1 holder lenge for meg. Fint utsnitt der blikket trekkes inn mot senter av bildet og videre innover. Fint lys, skarphet og detaljer. Roar Hei Roar ! Takker for rosende kommentar. Angående v2 får ikke jeg heller åpnet det nå. Det lot seg åpne da jeg hadde lagt det ut. Det har skjedd med flere av andres bilder her på billedkritikken også. Dette bør jo ordnes opp i av de som drifter denne nettsiden. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg