Gå til innhold

Beste spill 2014

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt nysgjerrig på hvilke spill dere syntes var var best i 2014. Prøver å starte en diskusjon her!

Det spillet jeg likte best var far cry 4, god grafikk og en fantastisk story! Noen som er enig/uenig? Del dine meninger under!

Endret av william_a_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

South park spillet tror jeg blir vinneren for min del. Dette året har jeg egentlig kost meg mest med å spille gjennom mass effect serien igjen.

Ellers var ikke far cry 4 noe for meg. Synes 2, 3 og 4 alle har vært nedturer i forhold til originalen og i løpet av de timene jeg prøvde savnet jeg mer omfattende og dypere oppdrag. Har skjønt at mange liker den retningen serien har tatt så er vell en smakssak.

Lenke til kommentar

Banished har jeg spilt et par timer. Ble ikke helt hektet, men skal plukke det opp igjen etterhvert. South Park syntes jeg ble ganske ensformig, men har fortsatt planer om å spille det mer. Har kanskje lagt ned 5-6 timer i det.

I 2014 spilte jeg nok mest Kerbal Space Program. Deretter fulgte nok Middle Earth: Shadow of Mordor og Far Cry 4. Om man ikke likte Far Cry 3, er det liten vits å prøve 4'ern. Det er mer av det samme, og litt til. Enkel moro.

Backloggen er lang, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å kjøpe nye spill. Tilbud eller ei. :)

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Om man skal prøve å dele det litt opp i sjanger så vil jeg si Wolfenstein: The New Order var beste FPS mens Endless Legend beste strategispill (med Banished på en god annenplass).

Har også fått meg en haug med timer i Far Cry 4, enkel moro som XmasB sier, og Alien: Isolation var jo også bra uten å kanskje nå heeelt opp.

Lenke til kommentar

Og det har du fasiten på? Vil stort sett si meg enig i denne anmeldelsen: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-the-crew/166234

Det sier jeg ikke. Jeg bare sier at jeg ikke virkelig forstår meg på folk som mener The Crew var et bra bilspill. Eller det beste når vi hadde Forza Horizon 2 f. eks som var mye bedre.

For et bilspill har ikke The Crew mye å gå på, og det er synd fordi spillet hadde et godt premiss med stor verden og mye innhold. AI`en var direkte latterlig. Mikrotransaksjonene var det mest unødvendigste jeg har sett i et bilspill noensinne, og det inkluderer fjorårets Forza 5. En lutfattig historie gjør heller ikke ting bedre. Bedre enn Driveclub, men ikke langt ifra. Ingen av de er en gang årets beste spill, eller årets beste spill innen deres sjanger i år synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og det har du fasiten på? Vil stort sett si meg enig i denne anmeldelsen: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-the-crew/166234

Det sier jeg ikke. Jeg bare sier at jeg ikke virkelig forstår meg på folk som mener The Crew var et bra bilspill. Eller det beste når vi hadde Forza Horizon 2 f. eks som var mye bedre.

For et bilspill har ikke The Crew mye å gå på, og det er synd fordi spillet hadde et godt premiss med stor verden og mye innhold. AI`en var direkte latterlig. Mikrotransaksjonene var det mest unødvendigste jeg har sett i et bilspill noensinne, og det inkluderer fjorårets Forza 5. En lutfattig historie gjør heller ikke ting bedre. Bedre enn Driveclub, men ikke langt ifra. Ingen av de er en gang årets beste spill, eller årets beste spill innen deres sjanger i år synes jeg.

Du starter innlegget med å motsi deg selv. Eller vet du virkelig ikke at det finnes subjektive meninger og oppfatninger?

At det ikke har mye å gå på? Har du spilt det mer enn noen få timer? For hvis du hadde det så ville du sett at det har enormt mye å gå på. I tillegg møter en stadig vekk andre spillere og det er lett å hoppe inn i en pvp dersom en vil det.

En lutfattig historie i et bilspill. Les siste setning en gang til. ;) Historien skal ikke gjøre annet enn å gi spilleren en mulighet til å bli litt kjent med noe av det spillet har å by på.

Du blir bare dessverre nødt til å akseptere at det finnes folk som synes The Crew er et bra bilspill, ja til og med bedre enn Forza Horizon 2 alt i alt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...