william_a_ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Hei, jeg er litt nysgjerrig på hvilke spill dere syntes var var best i 2014. Prøver å starte en diskusjon her! Det spillet jeg likte best var far cry 4, god grafikk og en fantastisk story! Noen som er enig/uenig? Del dine meninger under! Endret 23. januar 2015 av william_a_ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Spiller lite "nye" spill, men et av de jeg har spilt er South Park Stick of truth. Artig. Ellers så jeg Banished vant kåringen på Gamer.no - det synes jeg ikke var så fantastisk. Tropico 5 er et langt artigere spill i omtrent samme sjanger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Med 150 timar er Dark Souls 2 ein solid vinnar for meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 http://www.gamer.no/artikler/feature-lesernes-spillfavoritter/166894 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 http://www.gamer.no/artikler/feature-lesernes-spillfavoritter/166894 Haha destiny på 3. plass, hva driver folk med. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 South park spillet tror jeg blir vinneren for min del. Dette året har jeg egentlig kost meg mest med å spille gjennom mass effect serien igjen. Ellers var ikke far cry 4 noe for meg. Synes 2, 3 og 4 alle har vært nedturer i forhold til originalen og i løpet av de timene jeg prøvde savnet jeg mer omfattende og dypere oppdrag. Har skjønt at mange liker den retningen serien har tatt så er vell en smakssak. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Banished har jeg spilt et par timer. Ble ikke helt hektet, men skal plukke det opp igjen etterhvert. South Park syntes jeg ble ganske ensformig, men har fortsatt planer om å spille det mer. Har kanskje lagt ned 5-6 timer i det. I 2014 spilte jeg nok mest Kerbal Space Program. Deretter fulgte nok Middle Earth: Shadow of Mordor og Far Cry 4. Om man ikke likte Far Cry 3, er det liten vits å prøve 4'ern. Det er mer av det samme, og litt til. Enkel moro. Backloggen er lang, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å kjøpe nye spill. Tilbud eller ei. Endret 21. januar 2015 av XmasB Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Om man skal prøve å dele det litt opp i sjanger så vil jeg si Wolfenstein: The New Order var beste FPS mens Endless Legend beste strategispill (med Banished på en god annenplass). Har også fått meg en haug med timer i Far Cry 4, enkel moro som XmasB sier, og Alien: Isolation var jo også bra uten å kanskje nå heeelt opp. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Av rpg vil jeg si Dragon Age Inq. Gjennomført og omfattende og ikke minst virker det som de har lært av sine feil. Av bilspill vil jeg si The Crew. Gøy og helt enormt kart med mye variasjon. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ikke si du er seriøs nå, The Crew var virkelig ikke et bra bilspill. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Og det har du fasiten på? Vil stort sett si meg enig i denne anmeldelsen: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-the-crew/166234 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Bayonetta 2, Forza Horizon 2, 120+ timer i Dragon Age Inq. sier vel sitt, South Park SoT, Wolfenstein The New Order, Alien Isolation, Dark Souls 2, Halo: TMCC, Mario Kart 8 og Sunset Overdrive er vel spilla jeg brukte mest tid på i 2014, og en del av dem spilles mye enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Og det har du fasiten på? Vil stort sett si meg enig i denne anmeldelsen: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-the-crew/166234 Det sier jeg ikke. Jeg bare sier at jeg ikke virkelig forstår meg på folk som mener The Crew var et bra bilspill. Eller det beste når vi hadde Forza Horizon 2 f. eks som var mye bedre. For et bilspill har ikke The Crew mye å gå på, og det er synd fordi spillet hadde et godt premiss med stor verden og mye innhold. AI`en var direkte latterlig. Mikrotransaksjonene var det mest unødvendigste jeg har sett i et bilspill noensinne, og det inkluderer fjorårets Forza 5. En lutfattig historie gjør heller ikke ting bedre. Bedre enn Driveclub, men ikke langt ifra. Ingen av de er en gang årets beste spill, eller årets beste spill innen deres sjanger i år synes jeg. 2 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Borderlands 2 ( Mitt all time favoritt spill ) Borderlands Pre sequel Battlefield 4 Company of heroes 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Og det har du fasiten på? Vil stort sett si meg enig i denne anmeldelsen: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-the-crew/166234 Det sier jeg ikke. Jeg bare sier at jeg ikke virkelig forstår meg på folk som mener The Crew var et bra bilspill. Eller det beste når vi hadde Forza Horizon 2 f. eks som var mye bedre. For et bilspill har ikke The Crew mye å gå på, og det er synd fordi spillet hadde et godt premiss med stor verden og mye innhold. AI`en var direkte latterlig. Mikrotransaksjonene var det mest unødvendigste jeg har sett i et bilspill noensinne, og det inkluderer fjorårets Forza 5. En lutfattig historie gjør heller ikke ting bedre. Bedre enn Driveclub, men ikke langt ifra. Ingen av de er en gang årets beste spill, eller årets beste spill innen deres sjanger i år synes jeg. Du starter innlegget med å motsi deg selv. Eller vet du virkelig ikke at det finnes subjektive meninger og oppfatninger? At det ikke har mye å gå på? Har du spilt det mer enn noen få timer? For hvis du hadde det så ville du sett at det har enormt mye å gå på. I tillegg møter en stadig vekk andre spillere og det er lett å hoppe inn i en pvp dersom en vil det. En lutfattig historie i et bilspill. Les siste setning en gang til. Historien skal ikke gjøre annet enn å gi spilleren en mulighet til å bli litt kjent med noe av det spillet har å by på. Du blir bare dessverre nødt til å akseptere at det finnes folk som synes The Crew er et bra bilspill, ja til og med bedre enn Forza Horizon 2 alt i alt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Du skal bare være vanskelig. Det var jo klart og tydelig mine egne meninger på at jeg ikke forstår hvorfor noen synes The Crew er bra. Om du bare skal være så vanskelig videre så blokkerer jeg deg bare. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Så lenge du kan forstå at folk har forskjellige oppfatninger, så forstår du også hvorfor noen synes det er et bra spill. Så at det er jeg som er vanskelig kan nok diskuteres. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Folk kan ha egne meninger ja, men at jeg skal forstå hvorfor du liker The Crew på grunn av det du sier med hva jeg har opplevd med spillet, nei. Endret 21. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 "Hvorfor" er ikke viktig. Men du nærmer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå