kajraymond Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 hadde bilen min parkert på Amanda Storsenter på Raglamyr i Haugesund, når jeg retunerte til bilen var bilen bulket på høyre side fremme. er det mulig og fikse dette så godt som mulig selv?Biltype: Mercedes-Benz C200 W203 2003 MOD.BILDE AV SKADE VEDLAGTPå forhånd takk! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ikke rør dette selv! Ta kontakt med noen som utfører smart-repair.. Jeg tenker de kan ta den relativt greit hvis lakken er hel 2 Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Ikke rør dette selv! Ta kontakt med noen som utfører smart-repair.. Jeg tenker de kan ta den relativt greit hvis lakken er hel lakker er bleknet der den har truffet men er ikke sprukket. sjekker overvåkningsvideoer idag å jakter synderen, viss ikke får det bare bli til med reparasjon. Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 kunne det vært billigere å fått tak i ny dør fra vrakhandler? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Som kajraymond ville jeg sjekket websidenene til høggerne og ventet til en dør i samme farge dukker opp hvis den ikke ligger der allerede. http://bruktbildeler.no/ http://www.finndel.no/ Håper du får tak i den skyldige å politianmelder henne, når politiet hennlegger saken går du videre med saken og anmelder politiet også. Hun bør miste førerkortet i minst 6 mnd, som loven sier. Fra Dinside Bøter og førerkortbeslag Brudd på denne bestemmelsen kan i teorien straffes med fengsel inntil ett år, men straffes i praksis med bøter.- Vanligvis vil det skrives ut bøter i størrelsesorden 5.000 til 10.000 kroner, opplyser Jørgen Brekke, politiadvokat ved Oslo politidistrikt.Boten gis i form av forelegg og vil dermed bli ført inn i bøteregisteret.- Vi har også muligheten til å inndra førerkortet, vanligvis for seks måneder, opplyser Brekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå