Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skattelistene er fortsatt ute

Anbefalte innlegg

Skattelistene bør ikke ligge på nettet, tenk på hva idretttslag som finansirte driften med salg av skattelister i bokform taper, fordelen med skattelistene er jo at nå kan vi være litt snille å legge matpakker på trappa til folk med 0 i inntekt og formue, anonymt selvsagt. *grin*

Tja, bortsett fra at i dagens egosamfunn ville sikkert de rike flere stjele det lille av mat de trengende måtte ha istedenfor å gi noe... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også temmelig klar for at skattelister forbys offentliggjort. Disse bør absolutt være en privatsak, og som tidligere sagt, kan denne informasjonen misbrukes havner de i feil hender. Jeg føler liksom at en sårbar del av mitt privatliv blir brettet ut for offentligheten.

Lenke til kommentar

Hvordan ville det ha gått med utelivsbransjen viss butikkene skulle ha solgt tingene til halve prisen til samme tidspunkt. Synes ikke det er noe dumt jeg

Så du syns vel det er dumt med legemidler i vanlige butikker også du da? At apoteker driver ineffektiv er deres eget problem, og skal ikke lempe regningen over på kundene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...