maya86 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, tittel sier vel alt Hvordan får man til å endre navn på bilder i galleriet? =) Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Du må åpne bildet først, så finner du endre navn i menyen øverst til høyre Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Eller det er vel filnavnet du vil endre. I så fall vet jeg ikke dessverre... Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Det er ikke meg, men ei venninne, som vil endre navn på bilde på tlf, også blir det navnet med som filnavnet når ho legger bildet over på pcn om du skjønner hva jeg mener? Ho tar bilder av ting fra skolen, og vil sette på navn der og da så ho ikke skal blande eller glemme hva det er i bildet. Skal spørre om ho har sett den endre navn i menyen der Ho har akkurat fått tlf, og har ikke rukket å møte ho ennå så har ikke prøvd å se selv. Har kun hatt Samsung så kjenner ikke til Sony i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Har selv Z3C og det er ingen alternativer for å endre navn i galleri. Enkleste måten jeg har funnet er å gå inn i filutforsker og endre navn. Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå