Knut S Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 fargespill i fjærdrakta. Se bildet Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Du verden for noen flotte farger - det må være en hann (spøk) Flott "fanget" dette Knut. Føler at fokuset sitter litt under og bak fuglen ved føttene? Nå aner jeg ikke om du bruker å redigere bildene dine, men en oppskarpning kunne nok vært med på å definert fjæra og øyet bedre. mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jan Høydal har sagt det meste og har helt rett når det gjelder fokuspunkt. Hvis du klarer å isolere fuglen minus beina og øke skarpheten der vil kvaliteten øke. Kommer ikke detaljene i den mørke vingen bedre fram da så kan jo den isoleres separat og lyses opp. Jeg har fotografert mye byduer i Oslo og mange har et fantastisk fargespill. Jeg kan opplyse at forfedrene opprinnelig kom fra India. De er indiske klippeduer - og den arten lever fortsatt der. jeg har fotografert dem i Goa mange ganger. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Tusen takk for rettledning og tips Jan og Roar. Ja ser det veldig godt selv nå. La nok dette litt for fort ut ja ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg