Rolf Kristensen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Jernbanebrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ble flott dette med lyset og frostrøyken. God komp med fin dybde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Fint motlysbilde hvor frostrøyk forsterker synsinntrykket. Jernbanebrua i Drammen er jo ellers ikke spesielt vakker, men i denne versjonen blir den det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Spennende lys og fint komponert! Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det her var virkelig godsaker. Liker veldig godt lyset og komboen med frostrøyken. Kunne godt ha vært en scene hentet ut ifra en post apokalyptisk film. Fikk meg faktisk til å tenke på Snowpiercer. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Flott lys med det som godt kan oppfattes både som frostrøyk over vann og tåke. Trodde først toget var på vei mot venstre, men det er kanskje the bitter end vi ser der hvis det er et tog som kan kjøres fra begge ender slik T-bane og trikker kan? Uansett så funker det om toget er på vei ut av bildet også som et bevis på at fotografen var litt for sein på avtrekker'n. Jeg blir litt småirritert på den mørke trekanten ute i bildekant til venstre der brua munner ut. Men ser jo at et kutt ville sende en ledning direkte ut i krysset oppe. En mester med kloner'n kunne nok fiksa det, men jeg ville ikke påtatt meg den krevende jobben for det ville ikke blitt bra. God vær og stemningsbeskrivelse i bildet. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Mange takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer og tips til forbedringer. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg