Gå til innhold

Trådlaus mottakar med DAC til stereoanlegg?

Anbefalte innlegg

Eg skulle gjerne hatt ein sak som kan gjere det lettare å spele av musikk på stereoanlegget.

Anlegget består i dag av eit høgtalarpar, ein forsterkar (utan DAC) og eit eksternt PC-kort som DAC (Creative E-MU 0404 USB). DAC-en har USB-inngang og må få signal frå eit eller anna med USB.

Konsoll, BD og TV er kopla direkte til forsterkar analogt. Eg har ein laptop som blir brukt på TV-en, men det er ikkje alltid den er kopla opp eller påslått. I tillegg vil eg gjerne spele av musikk frå stasjonær PC som står i same rom som anlegget (3 meter luftlinje), utan å trekke kabel. Det er ca 10m om eg skulle hatt kabel frå PC til dagens DAC. Det verkar å vere for langt for USB-signal. DAC-en fungerer ikkje om eg koplar på 2-3 meter forlenging. Kan eg overføre det digitalt trådlaust så hadde det vore supert.

Målet er å spele av musikk på stereoanlegget, frå stasjonær PC. Om eg brukar dagens DAC og berre overfører signalet trådlaust med ein anna komponent, eller kjøper ny DAC med trådlaus overføring frå PC, betyr ikkje stort. Eg vil ikkje gå via TV-en.

Anlegget er eit par Klipsch RF-82, forsynt frå ein Vincent SV-234. Dersom eg byter utan dagens DAC, vil eg ha ein ny av god kvalitet som står i stil med resten av anlegget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...