AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 merket dette mandag ettermiddag. Hjertet dunket veldig fort og kjente det helt ned i magen i blant. Har ikke hatt noe anfall eller svimhet, bare litt tung pusten i blant også ubehagelig med all den bankinka i hjertet Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Hvor høy puls? Hmm hva vil det si? Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 hvor mange bpm http://no.wikipedia.org/wiki/Puls Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 hvor mange bpm http://no.wikipedia.org/wiki/Puls Syns det ble vanskelig, syns det banker konstant men kommer noen skikkelige bank av og til, så da vet jeg ikke helt hvilken av de to jeg skal telle.. Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 hvert slag skal telles. Er du av arisk rase er gjerne et slag i blant noe hardere, men om det er kjennbart vet jeg ikke Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 hvert slag skal telles. Er du av arisk rase er gjerne et slag i blant noe hardere, men om det er kjennbart vet jeg ikke Vet ikke om jeg telte helt riktig her men syns jeg merka minst 100+/- i minuttet. Syns det banker for fort til å telles i blant, så kjenner man en hard og sakte bank i blant.. Føler meg ganske sliten og "and pusten" når jeg ligger i sofaen her.. forresten så kan jeg høre at det banker og kjenner det. Noen ganger har det følt som om hjerte skal hoppe ut av brystet, men det er nok bare panikk, Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Er du overvektig? Nei, ville sett på meg selv som undervektig. 17 år. Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det høres vel litt mye ut, men det kan sikkert noen andre svare bedre på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Noen som vet om dette er farlig og om det er nødvendig med lege? Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 om det er litt over 100 så er det vel ikke særlig akutt, men om det er normal vilepuls hos der ville jeg nok tatt en tur Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 om det er litt over 100 så er det vel ikke særlig akutt, men om det er normal vilepuls hos der ville jeg nok tatt en tur Normal hvilepuls som i lite i minuttet? Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ref wiki: Hos menn kan hvilepulsen ligge på rundt 60-70. Hos kvinner kan den være litt høyere. Ellers er lav hvilepuls indikasjon på at du er i god form, og høy indikasjon på det motsatte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Ref wiki: Hos menn kan hvilepulsen ligge på rundt 60-70. Hos kvinner kan den være litt høyere. Ellers er lav hvilepuls indikasjon på at du er i god form, og høy indikasjon på det motsatte. Da er jeg sikkert safe for nå..? Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg er ikke lege, men vil tro det. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Mange på din alder kan få angstanfall, de kan oppleves på den måten. Eldre og overvektige har ofte problemer med hjertet, men det er sjeldent hos unge mennesker som ellers er friske. Angstanfall er ikke farlig, men ubehagelig. Hvis du tror det gjelder deg, kan du prate med noen på skolen eller helsestasjonen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg er ikke lege, men vil tro det. Mange på din alder kan få angstanfall, de kan oppleves på den måten. Eldre og overvektige har ofte problemer med hjertet, men det er sjeldent hos unge mennesker som ellers er friske. Angstanfall er ikke farlig, men ubehagelig. Hvis du tror det gjelder deg, kan du prate med noen på skolen eller helsestasjonen. har visst 107 i puls, målte hos helsesøster. har helt bra blodtrykk Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 107 i hvilepuls er veldig mye, kom deg i bedre form. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 107 i hvilepuls er veldig mye, kom deg i bedre form. 107 i hvilepuls er veldig mye, kom deg i bedre form. Drakk en god del alkohol på fredag og masse røyk, kan dette ha noe med det å gjøre? Anonymous poster hash: 4a7ad...b54 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå