tarantell Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei. Hver dag, når jeg spiller Delta Force, og litt etter spillet kommer det en sånn vindu med tittel "Program error", hvor det står "SYSDUMP.txt saved", og det er noe så **** irriterenes. Håper noen kan hjelpe.... Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Gjør deg selv en tjeneste og slett det spillet. Et drittspill. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har du f.eks. oppdatert med siste patch? Novalogic Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Hei. Hvis jeg gjør det, kommer den til å si at den ikke viser ettellerannet fil, og dermed må jeg instalere filen på nytt... Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 hm... denne filen var annerledes, takker for tipset. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Gjør deg selv en tjeneste og slett det spillet. Et drittspill. Jeg foreslår heller at DU gjør alle andre en tjeneste, og sparer deg for slike utrolig "svette" og meningsløse kommentarer !! :gretten: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå