Gå til innhold

warcraft 3

Anbefalte innlegg

Nå har eg fått prøvd beta'en skikkelig. Siden dei fleste av dere leser allt det positive om det så skal eg sei litt om det negative. Det er fremdeles maks limit(14-16 stykker) på gruppene du velger. Dette er typisk blizzard, når vil dei lære. Det er og ganske irriterande når dine 'camper' rett utenfor fienden sin base, kommer det ein og angriper deg så begynner plustselig hele gjengen å storme basen til fienden. Bretta er altfor små.......rundene varer knapt 30 minutter. Maks 90 food supplys, det er jo ingenting, og dei fleste krigerne krever minst 2 av dei....så storming med mer enn 30 units er umuligt :sad:

Lite med ressurser og.......noe som gjør at kampene vil ende i løpet av 1-2 timer.

Det eg virkelig liker med spillet er plasseringer av nøytrale monstrer rundt omkring...dette hindrer rush fra og med starten av :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sitti å spillt betan i noen dager nå, og jeg må si at w3 er noe av det morsommere jeg har spilt på lenge! Veldig mange detaljer som kommer til å gjøre singel player biten kjempe tøff!! Humans og Orcs fungerer på samme måte som de gjorde på 2`ern. De nye rasene Undead og Dark Elves er de tøffeste. Litt protoss og zerg inspirert tror jeg. En morsom ting med Dark Elves er at mange av bygningene deres er busker som kan dra opp røttene sine og traske rundt. De kan også angripe fienden! Dette spillet er et must som alle warcraft og starcraft fan må kjøpe!

Lenke til kommentar

Quote:

Det er fremdeles maks limit(14-16 stykker) på gruppene du velger.

det er vel 12 ? og hva skal man med større, man skal jo klare å holde kontroll på dem også

Quote:

Bretta er altfor små.......rundene varer knapt 30 minutter. ...

Lite med ressurser og.......noe som gjør at kampene vil ende i løpet av 1-2 timer.

Heldigvis! er skitlei av strategispill hvor en game tar 5-6 timer (EE, AoE* osv)

Quote:

Det eg virkelig liker med spillet er plasseringer av nøytrale monstrer rundt omkring...dette hindrer rush fra og med starten av :smile:

Ikke noe problem å rushe. Creeps sover om natta, og om du angriper når det blir natt kan du løpe forbi dem.

Det som derimot er negativt med WC3 er: JEG TRENGER NY HARDWARE ! og døgnet har bare 24 timer =)

Lenke til kommentar

Quote:

det er vel 12 ? og hva skal man med større, man skal jo klare å holde kontroll på dem også

Det er lettere når du slipper å trykke så mye

Quote:

Heldigvis! er skitlei av strategispill hvor en game tar 5-6 timer (EE, AoE* osv)

men det er da bedre med flere valgmuligheter

Quote:

Ikke noe problem å rushe. Creeps sover om natta, og om du angriper når det blir natt kan du løpe forbi dem.

Det tar litt tid før det blir natt...også må du jo og finne fienden først :wink:

Quote:

Det som derimot er negativt med WC3 er: JEG TRENGER NY HARDWARE ! og døgnet har bare 24 timer =)

spillet går som en drøm her og eg har en 3 år gammale pc

Lenke til kommentar

Siden det er beta kan man vel også rapportere hva en synes til Blizzard. Vet ikke om de bryr seg om hva man skriver, men får de inn mange meninger om noen av de samme tingene blir det vel registrert. Som hvis 90 units skal være max blir det da litt tragisk. Ser man på orchæren fra LOTR, var det vel et par fler enn 90 av dem...

Send alle slike meninger til Blizzard, du er nok ikke alene.

Gleder meg uansett til det kommer, er lenge siden WC2 nå.

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-22 09:48, Bomboo skrev:

Hvor finner man beta´en

Det er en lukket beta, det vil si at du måtte ha blitt plukket ut av Blizzard til å være beta tester hvis du skal spille spillet. Ellers er det nok warez versjonen som blir diskutert de fleste steder.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-23 22:37, sfougner skrev:

Hva slags maskinkrav er det på warkraft3?

Har en forhåldsvis bra pc med et suxxor graffikk kort, (geforce 256)

suger grafikk kortet ditt sier du ? åssen tror du det er å sitte her med ett ATI RAGE PRO med 4MB ram når resten av pc'n er amd 1800+ å soyo hovedkort da ?

DETTA SUXX!

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha warcraft 3 betan må du nok laste ned en warez versjon ja... Er litt latterlig at folk klager på at det bare er max 90 i supply limit. Er MYE morsomere nå som du har mindre hær og faktisk må lage forskjellige units for å vinne. Spillet krever også mere skill for å vinne i multi player. Du har ikke så mange units så den som er best til å gruppere og bruke de forskjellige unitsene og heroene vinner!

Vil ikke poste noen adresse der du kan laste ned betan, for da blir jeg sikkert banna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...