AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei. Jeg har et problem med at jeg får precum, lystdråper eller hva man nå vil kalle det, hele tiden. Mange av gangene er jeg ikke engang vært kåt eller hatt ereksjon. Jeg får det noen ganger i upassende situasjoner, som kan gjøre at jeg føler meg ekkel eller pervers selvom jeg ikke har blitt tent på noe. Jeg har mye angst, så naturlig nok begynner jeg å tror at jeg tenner på upassende ting, selvom jeg ikke gjør det. Skal sies at gjennom dagen, så tenker jeg mye på sex og damer.(noe alle gutter gjør) Kan det bare være resultatet av all tenkingen i bakhodet som gjør at det skjer hele tiden? Jeg produserer også veldig mye av dette når jeg har sex med kjæresten. kanskje litt for mye noen ganger. Er dette normalt? Anonymous poster hash: a5fb0...5cb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 21 Anonymous poster hash: edc5a...513 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 21 Anonymous poster hash: edc5a...513 Det er helt normalt! Precum kommer når en er tent eller har seksuelle tanker, det er sant, men du må nødvendigvis ikke ha ereksjon for at det skal produseres. Syns ikke du skal bekymre deg eller skamme deg over dette overhode, du burde heller være fornøyd med en velfungerende og responsiv penis Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Bra å høre. Men jeg synes fortsatt det er litt ekkelt når jeg får det i upassende situasjoner. F.eks hvis jeg leker med hunden min eller niesen min. Jeg tenner jo absolutt ikke på dyr eller barn. Men som sagt, så kan det skje hele tiden. Jeg bare liker ikke når det skjer i sånne situasjoner. Anonymous poster hash: edc5a...513 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Bra å høre. Men jeg synes fortsatt det er litt ekkelt når jeg får det i upassende situasjoner. F.eks hvis jeg leker med hunden min eller niesen min. Jeg tenner jo absolutt ikke på dyr eller barn. Men som sagt, så kan det skje hele tiden. Jeg bare liker ikke når det skjer i sånne situasjoner. Anonymous poster hash: edc5a...513 Hvis du vet selv at de nevnte tingene ikke inngår i dine tenningsmønster, har du egentlig ingenting å bekymre deg for. Skjønner at du syns det er ekkelt og upassende siden det ikke passer inn i situasjonen i det hele tatt, men dette er utenfor din kontroll akkurat på samme måte som spontane ereksjoner var i begynnelsen på puberteten hehe Jeg ville nok prøvd å unngå å tenke på dette så langt det går, for det betyr ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg