ingenvethvem Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei, jeg er itresert i en gutt på skolen han vet det og vennina mi vet det. Men den siste tiden på skolen nå har de "flørta" veldig mye på skolen, synes jeg da. De går i gangen og tar telefonen til hverandre sånn at den andre skal løpe etter, de går sammen hele tiden og jeg blir på en måte som et tredde hjul som må se på at de koser seg. De snakker om ting jeg ikke får høre, han spør først meg om tyggis også henne og når begge sier nei så går han bort til vennina mi og sier "jeg vet du har gi meg en" når hun har sakt hun ikke har, jeg blir stående å se på at de driver og tule slåss. Hun vet at jeg liker han og hun gjør ingenting, alle vennene mine mener de flørter men når jeg sier det til han går han i forsvar.. Jeg har ikke turt å si noe til vennina mi enda men jeg tror hun vet det, men hun gjør fortsatt ingenting. De fleste i klassen min kommer til meg og vennina mi og komenterer det men vi later som ingenting.. Flørter de eller er jeg bare dum? hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei, jeg er itresert i en gutt på skolen han vet det og vennina mi vet det. Men den siste tiden på skolen nå har de "flørta" veldig mye på skolen, synes jeg da. De går i gangen og tar telefonen til hverandre sånn at den andre skal løpe etter, de går sammen hele tiden og jeg blir på en måte som et tredde hjul som må se på at de koser seg. De snakker om ting jeg ikke får høre, han spør først meg om tyggis også henne og når begge sier nei så går han bort til vennina mi og sier "jeg vet du har gi meg en" når hun har sakt hun ikke har, jeg blir stående å se på at de driver og tule slåss. Hun vet at jeg liker han og hun gjør ingenting, alle vennene mine mener de flørter men når jeg sier det til han går han i forsvar.. Jeg har ikke turt å si noe til vennina mi enda men jeg tror hun vet det, men hun gjør fortsatt ingenting. De fleste i klassen min kommer til meg og vennina mi og komenterer det men vi later som ingenting.. Flørter de eller er jeg bare dum? hva burde jeg gjøre? Kan nesten virke som de gjør det ja, men er jo aldri godt å vite, kan hende de bare gjør alt på tull. Kanskje du er for anspent så han tuller heller med henne? Altså om du går rundt og analyserer alt og blir sjalu så vil tuller han kanskje ikke så mye med deg.. HAdde jeg vært deg så hadde jeg snakket med venninnen din, om hun vet du liker han så kan hun ha anstendigheten til å si hun gjør det samme. Lenke til kommentar
ingenvethvem Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Hei, jeg er itresert i en gutt på skolen han vet det og vennina mi vet det. Men den siste tiden på skolen nå har de "flørta" veldig mye på skolen, synes jeg da. De går i gangen og tar telefonen til hverandre sånn at den andre skal løpe etter, de går sammen hele tiden og jeg blir på en måte som et tredde hjul som må se på at de koser seg. De snakker om ting jeg ikke får høre, han spør først meg om tyggis også henne og når begge sier nei så går han bort til vennina mi og sier "jeg vet du har gi meg en" når hun har sakt hun ikke har, jeg blir stående å se på at de driver og tule slåss. Hun vet at jeg liker han og hun gjør ingenting, alle vennene mine mener de flørter men når jeg sier det til han går han i forsvar.. Jeg har ikke turt å si noe til vennina mi enda men jeg tror hun vet det, men hun gjør fortsatt ingenting. De fleste i klassen min kommer til meg og vennina mi og komenterer det men vi later som ingenting.. Flørter de eller er jeg bare dum? hva burde jeg gjøre? Kan nesten virke som de gjør det ja, men er jo aldri godt å vite, kan hende de bare gjør alt på tull. Kanskje du er for anspent så han tuller heller med henne? Altså om du går rundt og analyserer alt og blir sjalu så vil tuller han kanskje ikke så mye med deg.. HAdde jeg vært deg så hadde jeg snakket med venninnen din, om hun vet du liker han så kan hun ha anstendigheten til å si hun gjør det samme. Jeg skulle heller ønske han tullet med meg og ikke vennina mi, og han sier jeg flørter med andre gutter når det eneste jeg gjør er å stå og se på han og vennina min Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) skjønner du heller vil ha han til å tulle med deg, du liker han jo. Kanskje det hele er en misforståelse? han hadde interesse for deg, men han trodde du likte noen andre så da prøvd han seg på venninnen din istedet? Snakk med dem begge og gjør intensjonene dine klare.. Du liker han og ingen andre, si det til han og se hva han sier, forklar situasjonen til venninnen din Endret 20. januar 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 For meg høres det ut som om de flørter, ja, men dere er jo ikke sammen, så du har vel strengt tatt ikke noe du skulle ha sagt.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 bare fordi du er så åpent forelsket i han betyr det ikke at venninne di liker han noe mindre. Høres ut som de flørter. det at du har snakket så godt om han til venninna di har jo kanskje gjort at hun har begynt å like han? det er typisk jentegreie når ei begynner å like en fyr så slenger hele gjengen seg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå