AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Saken er at vi var veldig gode venner før hele greia starta. Vi kom litt for tett inn på hverandre og begynte å ha sex. Jeg utviklet følelser, men hun ville ikke ha noe forhold. Jeg kutta kontakten og vi hadde null kontakt i flere måneder. Vi har snakket litt på sms nå i det siste av reine prqktiske årsaker ( hun skulle overføre noe penger). Følelsene er borte for lengst og jeg savner vennskapet vi hadde. Hun har gjort det klart at hvis dete r noe kan jeg bare kontakte henne, men jeg klarer liksom ikke fordi jeg føler jeg taper all verdighet. Maktforholdet blir liksom så skeivt når jeg først kuttet kontakt for så å gå tilbake. Er usikker på om jeg bare skal drite i det, men ekte venner vokser jo ikke på trær. Noen som har erfaringer medd ette? Anonymous poster hash: 93c8f...440 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det går an, men finnes ingen fasit på. Det er avhengig av deg, ho og kva forhold de har. Einaste måten å finne ut av det på er å prøve. I verste fall fungerer det ikkje og du fortset som i dag. Dersom det er noko du vil gå for, så kan det kanskje vere greit å ta ein prat med ho om det først og diskutere saken. Om du seier det som det er, så kan det fort gå bra. Dersom verdighet og maktforhold er ting som plagar deg, har du kanskje litt dårleg sjølvtillit og er litt defensiv? Eit venskap handlar ikkje om kven som har mest makt, men at ein går godt overens og kan ha det moro i lag. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det kan godt fungere, men det er opp til deg å få det til da. Hva med å tenke noe sånt som "Nå har jeg fått greia litt på avstand, fått gått gjennom følelsene og prosessert dem. Nå er det ok, og det går an å slippe henne inn i livet mitt igjen"? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Hun er kjent med situasjonen og hvorfor ting ble som det ble. Jeg har kanskje litt dårlig selvtillit, jeg åpnet meg jo for henne og lot meg selv falle for henne, fordi hun pratet jo om forhold mens vi holdt på, men plutselig trakk hun seg unna. Jeg er veldig usikker, vil jo ikke såre henne med å kutte kontakt en gang til heller. Anonymous poster hash: 93c8f...440 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg aner ikke om hun vil ta opp kontakt igjen heller, men jeg tror det da det. Anonymous poster hash: 93c8f...440 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ut frå det du skriv kan det virke som det er du som står i fare for å bli mest såra av eventuelle dårlege utfall, sidan det var du som var interessert den gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Dette minner veldig om en situasjon jeg er i Og ja det går ann å være venner, så lenge du holder det på det stadiet Begynner man å eskalere kan det gå jævli dårlig, men på en annen side kan det gå bra også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, jeg mener det går fint an. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hva ville dere tenkt da? Hvis en osom kuttet kontakt tok iniativ til å treffes igjen. Jeg føler det er superkleint. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg synes ikke det er kleint. Han hadde følelser, og syntes det var vanskelig å kun ha et vennskap. Det er en fair grunn til å kutte. Om disse følelsene er borte og man savner vennskapet er det helt legitimt å gjenoppta kontakten. Om hun vil det er en annen sak, men det er ikke akkurat stusselig eller kleint. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) det går an, eller. Jeg har jenter jeg spiller ps3 med men ikke har sex med, men jeg tar på rumpa og puppene dems ofte, også kysses det en del. Så det blir en slags vennskap+. Men vi har ikke sex.... eller det har hendt men sjeldent. gutter og jenter kan ikke være "bare" venner, men det går an å funke sammen uten å være i forhold. Nøkkelen er å ikke ha sex for da blir det bare rabalder etter hvert. Endret 21. januar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 det går an, eller. Jeg har jenter jeg spiller ps3 med men ikke har sex med, men jeg tar på rumpa og puppene dems ofte, også kysses det en del. Så det blir en slags vennskap+. Men vi har ikke sex.... eller det har hendt men sjeldent. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 det går an, eller. Jeg har jenter jeg spiller ps3 med men ikke har sex med, men jeg tar på rumpa og puppene dems ofte, også kysses det en del. Så det blir en slags vennskap+. Men vi har ikke sex.... eller det har hendt men sjeldent. Next-level friendzone? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg spurte om henne om hun ville møtes over en øl en av de nærmeste dagene. Hun ble veldig positivt overrasket, og ville selvfølgelig treffes. Får bare håpe at det ikke er en flørtene kjemi mellom oss lengre. Anonymous poster hash: 93c8f...440 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 det går an, eller. Jeg har jenter jeg spiller ps3 med men ikke har sex med, men jeg tar på rumpa og puppene dems ofte, også kysses det en del. Så det blir en slags vennskap+. Men vi har ikke sex.... eller det har hendt men sjeldent. gutter og jenter kan ikke være "bare" venner, men det går an å funke sammen uten å være i forhold. Nøkkelen er å ikke ha sex for da blir det bare rabalder etter hvert. Har hatt noen sånne jeg også, tror de enten liker oppmerksomheten eller så vil de faktisk noe mer innerst inne, ihvertfall etter min erfaring. Var annerledes med hun her, vi har alltid hatt det platonisk og null fysiske berøringer osv. Men plutelig oppstod det en gnist mellom oss og da eskalerte det plutselig helt av seg selv. Anonymous poster hash: 93c8f...440 Lenke til kommentar
Baktanker Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg er venner med en fyr jeg holdt på med for noen år siden, ulempen er jo at han fortsatt er forelsket - noe som for meg er helt uaktuelt å ta videre. Vennskapet vårt ellers er bra, men litt slitsomt med tanke på at han blir sjalu o.l Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har behold vennskap med folk jeg har datet. Det går helt fint så lenge begge er enige om at det ikke er følelser der. Verre om det er som baktanker beskriver. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Hun har aldri sagt at det ikke kan bli noe senere, og det er jo det som er litt skummelt fordi hun er jo tiltrukket av meg men ville ikke i forhold. Tenker bare å møte henne en gang får å se ann ting, blir ikke noe nært vennskap med det første. Anonymous poster hash: 93c8f...440 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hun har aldri sagt at det ikke kan bli noe senere, og det er jo det som er litt skummelt fordi hun er jo tiltrukket av meg men ville ikke i forhold. Tenker bare å møte henne en gang får å se ann ting, blir ikke noe nært vennskap med det første. Anonymous poster hash: 93c8f...440 Har vært i den situasjonen også.. Nå er vi sammen 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Hehe ja, men orker ikke en berg og dalbane av følelser igjen når det er så mye usikkerhet, ihvertfall ikke nå. Anonymous poster hash: 93c8f...440 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå