Gjest Slettet+12341 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei! Jeg har en ford fiesta 2002 mod med startproblemer innimellom. Når jeg starter den lyser batteriet og den dør med engang. Har byttet batteri, men det hjalp ikke. Dersom jeg holder inne gasspedalen og turtallet stiger, kjører den. Dersom jeg bremser/slipper opp gasspedalen, så lyser batteriet og den dør. Noen ganger hvis jeg da trykker på pedalen så starter den og kjører videre. Noen som vet hva som er galt?Takk for svar! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Som vanlig er det nok på sin plass å lese ut feilkoder, men det KAN være snakk om en treg/fastsittende tomgansstepper, sen som skal regulere mengden med luft motoren skal få når gasspedalen ikke røres. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kan være feil på tempsensor for eksempel, slik at den får for lite bensin i forhold til temperaturen ute. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det kan det også være, men det er mer vanlig på VAG. Jeg har bytta mange G62 (kjølevannstempsensor på VAG). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå