Niklasp Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Slik gjør du fingersensoren mye mer nøyaktig.iPhone-trikset du ikke visste om Lenke til kommentar
Snibestian Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Gjør dette regelmessig cirka en gang i måneden. Relativt åpenbart når man tenker over det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Sier ikke telefonen nettopp dette første gang du setter opp TouchID? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Om man leser denne avisen og har en iPhone burde man virkelig være klar over dette. Var faktisk det første jeg gjorde når jeg fikk min iPhone. Fant ut at det var slitsomt å bytte hånd for å åpne opp iPhonen. Tror det nesten er flere som ikke vet at det er mulig å skru av telefonen, enn dette trikset. Lenke til kommentar
Gaute Nilsen Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Gjør dette regelmessig cirka en gang i måneden. Relativt åpenbart når man tenker over det. Hvorfor er dette åpenbart? 3 Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Har hatt iPhone 6 siden den kom ut og har aldri gjort dette. Likevel låses den like kjapt og feilfritt opp nå som da den var ny. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg