iam99pk Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja nettopp, man har valget mellom at de kanskje går, eller att de ikke går. Choice is yours. Du skjønner tydelig ikke poenget, ha en videre god kveld! joa forstår men forstår ikke ke som e så big deal me d? alt kan gå? alt kan overleve lenge te du bytte deg ut pga alder eller ny.... penge e forbruksvare! og norge er ikke skapt for å sitte på ræva! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 hadde ikke råååå når jeg kjøpte stømforsyninga søkte bare opp ax1500i og fant disse: images (1).jpg images.jpg kina på sitt beste? Du kan ikke så mye om psu kan du vel? Haha! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Slutt nå folkens, er gode psuer begge. Du får det du betaler for uansett merke. Siden jeg kjøper alt hos komplett, har jeg ikke mulighet til å velge evga. Mine psuer er 1 x 760i og newton r3 600/800. Er er en side jeg liker angående psu: http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Review_Cat&recatnum=13 Endret 20. januar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 veid ikke ke han klage øve... alt leve jo her! og skjermkort viftene OG PSU vifta svive ikke!, viftene fremme er på minst og kommer god å kald luft inn igjennom karbinettet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kan du gjøre meg en tjeneste, skriv bokmål eller nynorsk, stavanger dialekt er ikke lett å forstå Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 hadde ikke råååå når jeg kjøpte stømforsyninga søkte bare opp ax1500i og fant disse: images (1).jpg images.jpg kina på sitt beste? Du kan ikke så mye om psu kan du vel? Haha! altså kan og kan.. og ja veid d ska være sont og d e ikke så ille som d ser ut te på bildan Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kan du gjøre meg en tjeneste, skriv bokmål eller nynorsk, stavanger dialekt er ikke lett å forstå stavanger??!?!? JEG ER IKKE EN PISSEMAUR!! jepp skal det Lenke til kommentar
ghotti Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Slutt nå folkens, er gode psuer begge. Du får det du betaler for uansett merke. Siden jeg kjøper alt hos komplett, har jeg ikke mulighet til å velge evga. Mine psuer er 1 x 760i og newton r3 600/800. Er er en side jeg liker angående psu: http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Review_Cat&recatnum=13 Takk for linken:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå