Gå til innhold

[Løst] PC 2015

Anbefalte innlegg

Som Christian sier, så langt ifra 4K.

Da må du nok opp i 2x 980 på skjermkort fronten.

Men lista ser grei ut, eneste jeg ville ha byttet ut var strømforsyningen.

Hva er galt med valgt strømforsyning?

Referere bare Andrull i en annen post!

Tja, går nok det. RM-serien er semi kinakvalitet, og ikke noe særlig i utganspunktet. Dårlige komponenter skinner igjennom, så om mulig ville jeg byttet.

Finnes så mange og mye bedre strømforsyninger der ute til en billigere pris.

Her har du to stk jeg kan anbefale sterkt:

Evga SuperNOVA 750 G2

og

Evga SuperNOVA 850

Jeg har som sagt rm850 fra før og er godt fornøyd med den. Men er villig til å prøve noe annet. Evga 850 g2 er like stille som rm?

hva er galt med RM serien? har ikke hatt noe problem med min (RM1000) er veldig fornøyd! kjøpte også ferdig hvite sleeved kabel for å få ann litt finere

og har selv samme skjermkort (bare 1) og er super fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^^

Det ekke noe galt, det er bare hvorvidt du vil bruke kinesiske mer usikre capasitors til samme pris som du får fully japanske capacitors hos evga.

jaja jeg den pga kablene ... leste ikke at de ikke passet til alle stømforsyningene... hehe går en capacitor så bytte jeg selv (Y)

Lenke til kommentar

^^

Det ekke noe galt, det er bare hvorvidt du vil bruke kinesiske mer usikre capasitors til samme pris som du får fully japanske capacitors hos evga.

jaja jeg den pga kablene ... leste ikke at de ikke passet til alle stømforsyningene... hehe går en capacitor så bytte jeg selv (Y)
Ja du har valget mot å bytte selv med kinesiske capacitors eller ikke gjøre det og ha 10års garanti, til samme PRIS
Lenke til kommentar

^^

Ja du har valget mot å bytte selv med kinesiske capacitors eller ikke gjøre det og ha 10års garanti, til samme PRIS

nå må du ikke være så negativ mot kina.. mye bra som kommer ifra kina! (Y)

Lenke til kommentar

tror nok noen er Evga frelst her...

Er bare det at Japanskem capasitors er blandt det beste du får.

Så har du litt mindre dårligere.

Sier ikke at RM serien til Corsair er dårlig, men heller ikke topp kvalitets PSU.

EVGAen som er linket av meg her får du mye mer kvalitet for pengene!

Corsair "lagde" gode PSUer for noen år tilbake og har så og si levd på ryktet sitt.

Dem har noen gode topp PSUer i AXi serien samt AX serien. HXi serien har også fått litt skryt.

Du får også billige Corsair PSUer som holder mål og da må du se på CS serien, men disse er helst for billigst mulig PC.

Ang SuperNOVA serient il Evga så er dette et MYE bedre valg en RM serien til Corsair med tanke på pris og kvalitet!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...