Line2608 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei, jeg lagde meg nettopp mat, tenkte ikke så mye over hva jeg gjorde siden jeg var så trøtt. Skulle lage tandori og gjorde det som sto på pakken, marinerte kyllingen og la den i sausen etter det, men glemte å steke den. Så jeg spiste nettopp rå kylling, merket det ikke før litt etter på, har sykt vondt i magen og det føles ut som om jeg skal kaste opp, er det noe jeg burde beskymre meg over? Please hjelp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det skal ikke være farlig i Norge. Du kan jo ringe legevakten for sikkerhet skyld. De sier sikkert du skal se hvordan formen din er utover kvelden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Magepine og tilhørende magesjau kan forekomme. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvordan glemmer man å steke kylling og ikke legge merke til at den ikke er stekt når man spiser den? Det som kan skje er at du kaster opp og får diare + vondt i magen. Men det vil mest sannsynlig gå over av seg selv etter hvert. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Faren med rått kyllingkjøtt er i all hovedsak salmonella. Heldigvis så er det lite salmonella i Norge. Men du kan sjølvsagt få ein reaksjon på å ete rått kjøtt då dette er vanskeligare å fordøye. Så dette går sikkert fint, dersom du blir matforgifta så kjem reaksjonane på dette vanligvis mellom 2 og 6 timar etter måltidet. Korleis du klarer å ete rå chicken tandori er for meg ei gåte, det må da være forferdelig seigt? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvor gammel er du? Hun er 17-18 år fra Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå