bigpoppa Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kjøpte en splitter ny iPhone 5s gold til kjøresten til jul. har merket et problem med samtalekvaliteten her da hun ringer meg og hennes stemme er veldig mumlete på en måte.. vanskelig å ha en normal samtale. det er andre som har sagt det samme, men virker som andre iPhone brukere ikke opplever dette mens jeg med samsung merker det veldig godt. Burde jeg dra ned på elkjøp med telefonen igjen eller er det noen innstilling jeg kan bruke? Takk for svar! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Bruker hun noe deksel som kan dekke over mikrofonen eller noe sånt? Dere kan prøve å slå av støykansellereing funksjonen som skal fjerne bakgrunnsstøy for å se om det er noen forskjell. Innstillinger > Generelt > Tilgjengelighet > Støyreduksjon for telefon. Ellers er det jo ting som å ta en fabrikknullstilling av telefonen, oppdatere til siste tilgjengelig software osv. Som gjerne er ting Apple vil at man skal prøve før man går tilbake med telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Du kan også slå av datatrafikk, da vil HD Voice ikke lenger fungere, og du får sett (hørt?) om det er HD Voice som gir problemer. Endret 20. januar 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå