Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Enkel web server program ønskes


Anbefalte innlegg

Noen som vet om et bra program for og hjelpe meg og hoste websiden min fra min egen side

 

... og ja jeg har eget domain og den er koblet opp mot min statiske IP

 

De jeg har sett på så langt ser ut som om de har en meget høy lærekurve... trenger bare noe enkelt... har kanskje ikke mere en to treff om dagen... en fra mor og en fra far :) ...så det behøver ikke være noe store greier... Vil bare lære meg hvordan dette funker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm...nå viser det seg at det nok ikke var web serveren som var problemet, men at man havner på router-setup siden hvis man prøver og gå inn på siden... hmm... må vist forwarde ett eller annet... noen tips

 

... taster jeg in 127.0.0.1 eller localhost...så kommer den rett inn på hjemmesiden... men taster jeg inn www.domenemitt.com så går det galt... men taster jeg ftp://domenetmitt.com så virker det ftp serveren..

 

det jeg lurer på er om hvis atte menn jeg forwarder alle port 80 forespørseler til min datamaskin... vil da de to andre datamaskinene på nettet ikke klare og akksesse internet i det heletatt... vil deres http forespørseler bli sent til min maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...