Roar Kneppen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Komposisjon a'la Pål Pentaxen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Pene linjer her Roar - enkelt, men stilig utført. Den hvite pyramidetoppen (telt?) gjør seg i kontrast med muren. Så er det "dusjen" da. Liker den pga at det gjør bildet mer spennende og skaper en visuell balanse - samtidig er det en teknisk gjenstand som er fremmed i denne konteksten - hmm.. Uavgjort mellom liker og ikke liker ift dusjen Du har lykkes godt med Pentaxen analogen her Roar.mvhJan Endret 20. januar 2015 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hihi enkelt, rent og morsomt kan man vel si om dette. ble et kult resultat da du valgte utsnitt og beskjæring! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kreativ som du vanlig er flott. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Du Kneppen, du Kneppen....En hærlig fyr er du!!!! Dette tar jeg som et flott kompliment. Ler og lever lenge på dette:-) At jeg skulle klare og få deg av alle Kneppen til å gjøre noe slikt, hadde jeg aldri trodd. Linjen/muren sitter som et skudd, pyramidetoppen idet gyllne snitt og et totalt fremmed element mot enden/bunnen av bildet. Hadde jeg sett dette før deg, så hadde det nok dukket opp her ja! (kanskje i s/hv....) Redda dagen min dette:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Oppfinnsomt og stilig. "Dusjen", tror jeg hadde tatt den vekk, men du har hekt sikkert vurdert dette, og din oppfatning hvorfor dette elementet er med. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Meget severdig i all sin enkelhet. Synes dusjen blir prikken over i`en Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Herlig bilde.., enkle detaljer.., god komp og fine kontraster. Liker! Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg