Gjest Bruker-369050 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har "arvet" en tlf fra en venn og jeg tror den er noen år gammel. Da jeg fikk den gikk den rett i bakken typisk nok og en del av skjermen ble knust. Likevel er jeg veldig fornøyd med den. Synes det er svært praktisk å ha en mobil man kan sjekke mail og facebook med. Jeg byttet batteri for et halvt år siden. Vurderer å sende mobilen til reperasjon. Kjæresten har og sagt at han kan bestille en ny skjerm og gjøre det selv, men det er ikke sikkert det går. Jeg tenker og kanskje å bestille meg nytt batteri igjen så vet jeg hvertfall at det er ok. Er det noe håp for min samsung? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Noen år gammel + knust skjerm = EE-avfall. Blir fort store kostnader for å reparere denne, så finn deg heller en ny(ere). Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvis du kan få kjøpt en ny skjerm rimelig på ebay og få noen(kjæresten din f.eks.) til å bytte den, så har du en fullt fungerende telefon til en liten penge. Men hvis du ikke gidder alt det så er det mange billige brukte telefoner på finn og lignende steder. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Litt av poenget antar jeg er å slippe å måtte overføre kontakter, bilder etc fra en telefon med knust skjerm. Litt avhengig av hvor knust den er kan det være vanskelig å trykke/gjøre riktig. Et annet poeng er hvorfor betale noen tusenlapper for ny telefon når man kommer tilnærmet gratis unna det ved å la den vare litt lengre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå