ToTTy Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Skal bestille noe som koster langt over fortollings grensen på amazon.co.uk. Da jeg kommer til utsjekking blir prisen skrevet slik: Med "Import Fees Deposit" mener de vel toll? Dvs. at amazon fortoller for meg? Jeg får ingen overaskelser fra posten med noe ekstra toll tull? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 hvis du klikker på den blå teksten så forklarer den vel? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Med "Import Fees Deposit" mener de vel toll? Dvs. at amazon fortoller for meg? Jeg får ingen overaskelser fra posten med noe ekstra toll tull? Moms, ikke toll, men ellers ja. Men betal i gbp, ikke nok, det lønner seg så å si alltid. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det lønner seg ofte å la Amazon legge ut moms og toll for deg. Du slipper unna innførselsgebyrer selv om valutakursen fra Amazon er dårligere enn den du får fra Tollvesenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå