Joachim_F Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Design dine egne romskip og send dem ut i krigen i Sid Meier's Starships.Civilization-skaperen lager romspill Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Dette blir kjekt, har lenge ruget på idéen om et FTL-lignende spill som har en litt mer persistent gameworld og mer frihet på skipsbygging-fronten. Vi får nok ikke direkte kontroll på mannskap men om imperiebyggingen står i stil til Civilization-spillene blir det solide greier håper jeg. Kommer definitivt til å sjekke det ut når det omsider dukker opp på Steam! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hva med "Sid Meier's Space Pirates"? Det hadde jeg kjøpt! 3 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Hva med "Sid Meier's Space Pirates"? Det hadde jeg kjøpt! Jeg også! Når det er sagt virker ikke dette så galt heller. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Interessant at Sid selv faktisk har en hånd med i dette, og at det ikke primært er utviklet med tanke på ipad. (Håper jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå