Gjest member-296438 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Parking Lot Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det som er så kjekt med mange av bildene dine, er at du inntar ulike interessante persepsjoner gjennom kameraet. Her får jeg følelsen av å være iakttageren som lurer gjennom den stengte porten. Bra utført i en form som appellerer til fantasien. mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja henger meg på Jan her.. man føler seg utestengt.. og man ser ikke umiddelbart hva som er motivet.. Bra! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Takker for flotte kommentarer Jan & Tove:-) Prøvde meg på et "litt kriminellt" perspektiv. Prøvde å se det fra en stalker´s perpektiv. Fikk meg nesten til og føle meg uvel.....Løfta kamera langt over hodet i live wiew og holdt det helt inntill gitteret. Venta til personen ved betalingsautomaten kom i nest siste åpning nederst og knipsa:-) Hadde lyst å prøve meg med noe annerledes, så da ble det slik. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Igjen et oppfinnsomt perspektiv som de fleste av oss andre ikke "ser". Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei Pentaxen ! Her har du tatt gatefoto til et nytt nivå. For oss andre er det greit å få vite triksene som du brukte for å formidle detaljene - complemente !!! Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Takker for fine kommentarer Ragnar & Alec:-) Bare hyggelig og dele noen "tjuvtriks". Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 En annen passende tittel kunne jo rett og slett være "HØL". Jo, du har virkelig øye for slike motiver som andre ville gå rett forbi. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 En annen passende tittel kunne jo rett og slett være "HØL". Jo, du har virkelig øye for slike motiver som andre ville gå rett forbi. Roar Takker så mye Kneppen. Kunne fort bli så mange hull at dette kunne bli bare tull.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg