Fotoskrulla Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Snølandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, det er ikke alltid man trenger å etterbehandle - dette er et godt eksempel på å gjengi det naturtro. Litt hvitbalanse justering kanskje? En behagelig følelse å kunne skue ut over myra besatt av disse spredte statiske trærne. En analog http://2.bp.blogspot.com/_5bVN3kXOxFc/TSnB-IUobjI/AAAAAAAACrI/T4BuXD8VDw8/s1600/01.jpg mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Det døde treet skaper spenning i bildet og gir bildet en fin dimensjon! Flott skue! Hilsen Tove Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Et vakkert vinterlandskapsbilde Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Enkelt og flott landskapsbilde! Liker det. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Nydelig landskap. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 En styrke hos deg Helene er å finne gode komposisjoner i landskapsbilder. Det ser i utgangspunktet lett ut å finne disse, men i virkeligheten krever det å kunne se "fotografisk" intuisjon og oppfinnsomhet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, det er ikke alltid man trenger å etterbehandle - dette er et godt eksempel på å gjengi det naturtro. Litt hvitbalanse justering kanskje? En behagelig følelse å kunne skue ut over myra besatt av disse spredte statiske trærne. En analog http://2.bp.blogspot.com/_5bVN3kXOxFc/TSnB-IUobjI/AAAAAAAACrI/T4BuXD8VDw8/s1600/01.jpg mvh Jan Tusen takk Jan for så hyggelig kommentar! Jeg er jo veldig amatør, så dette med hvitbalanse er noe jeg nettopp har "oppdaget" . Synes det er litt vanskelig og trenger litt koreksjon og veiledning. Ikke vær redd for å si i fra i hvert fall, jeg er her for å lære og utvikle meg. Morsomt forresten at jeg fikk deg til å le i dag...le er bra! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Det døde treet skaper spenning i bildet og gir bildet en fin dimensjon! Flott skue! Hilsen Tove Tusen takk Tove! Jeg er vel over gjennomsnittet glad i trær, synes de er så fotogene...og så står de i ro og er ikke vanskelige.. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Grattis med nytt utstyr, Helene ! Jeg har nå sett på bildene som du har tatt i løpet av denne måneden og det er en fryd å følge deg! Kameravinkel og lys i dette bildet er veldig flott og det samme er utsnittet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg