Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Vintersol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Dette underbygger min mening om at alt kan bli pent i sol. Fin bruk av lys og skygge, og veldig god eksponering. Liker dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Dette underbygger min mening om at alt kan bli pent i sol. Fin bruk av lys og skygge, og veldig god eksponering. Liker dette! Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det er litt lettere å komme seg ut å fotografere når solen titter frem , og det er mer lys og skygger. Det har ellers vært mye øs pøs i det siste og det blir stort sett bare nyanser i grått.. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hadde bare alle vinterdager vært som dette...... Flott fangs av lyset, fine klare farger og jeg velger meg v2 som jeg synes har en god komp i tillegg. Flottingz Alec:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hadde bare alle vinterdager vært som dette...... Flott fangs av lyset, fine klare farger og jeg velger meg v2 som jeg synes har en god komp i tillegg. Flottingz Alec:-) Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Dette er favorittværet om vinteren ,nesten ikke snø , ikke regn og sol fra nesten skyfri himmel. Men det er lov å drømme , vinteren er ikke over enda.. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg