Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden

249 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

• Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde nettopp en S6 i en netcom-butikk selv, og det var deilige saker! Ble ikke akkurat noe mindre lysten på S6. Har dog ikke fått prøvd meg på Edge enda, er det noen butikker som har fått inn de til utsilling? Spaceworld f.eks..

Lenke til kommentar

Du finner de i alle Spaceworld sine "SiS" aka "Samsung-Shop-in-Shop" som det så fint heter. Krembutikken under kallenavnet "Samsung Experience Store" finner du på CC-Vest storesenter ved Lysaker, men er også utstilt i Spaceworld Storgata (Oslo Sentrum) og Spaceworld Megastore Jessheim som begge har egen "Shop-in-Shop" i samarbeid med Samsung.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ser flere begynner å få den inn på lager http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:7967813

http://www.multicom.no/SAMSUNG-Galaxy-S6-32GBe-White-Kjedehuset/cat-p/c/p7967813

Var det ikke meningen at denne skulle komme ut 11 april?

Komplett.no har hatt den på lager siden i går, men min bestilling er fortsatt åpen. De får nok ikke lov til å sende dem ut før 11. april. Endret av lokmann
Lenke til kommentar

I morgen kommer tek.no (Amobil) med test av S6. Det blir spennende! Tipper på 10 av 10 :-)

9/10.

- Svindyr.

- Ikke IP-sertifisert.

- Ikke minnekort.

- Ikke utskiftbart batteri.

Lover deg :p

Det ble 10 av 10, gitt

Damnit! 

Edit: Ser ut som pluss/minus oppsummeringen ikke er ferdig. Kun ett pluss og ingen minus? Ny måte å konkludere med for amobil eller uferdig test? 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Da er det vel litt dårlig kundebehandling. på supersmart sine sider står det 2-3 dagers lev, så vidt jeg ser?

jeg har sendt de spørsmål om dette.

Og svaret fra multicom ble.

Hei.

Dessverre er det skjedd en feil på web - vi holder på å jobbe med saken. Denne lanseres ikke før 11/4.

Beklager.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen

Helene

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Skal bli spennende å se tester av kameraet på denne. Lurer på om det er like bra som det påstås, eller om det er mye hype.

Lenke til kommentar

Da er det vel litt dårlig kundebehandling. på supersmart sine sider står det 2-3 dagers lev, så vidt jeg ser?

jeg har sendt de spørsmål om dette.

Og svaret fra multicom ble.

Hei.

Dessverre er det skjedd en feil på web - vi holder på å jobbe med saken. Denne lanseres ikke før 11/4.

Beklager.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen

Helene

Da har "Fjernlager: Ubekreftet 19.04.2015" kommet opp på nettsidene til "Supersmart"

Samtidig har de hevet prisen med flere hundrelapper.

Men, meg har de ikke giddet å svare...

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Har også hørt rykter om det samme fra temmelig sikre kilder, men har ikke gravd så dypt i det. Regner med at flere nettbutikker vil importere fra Europa og dermed kunne selge på tross av eventuelle avtaler om eksklusivitet mellom Samsung og Telenor i Norge, men det vil vel fort presse prisen ytterligere opp regner jeg med. Snakker vel fort 8'500 kr da sikkert.

Det at Telenor skaffer eksklusivitet hindrer jo konkurranse på Galaxy S6 Edge prisene, så de bindingsløsningene fra Telenor blir neppe spesielt prisgunstige i førsteomgang også spørs det jo om de vil selge uten abonnement i det hele tatt. Om de gjør det, noe de valgte å gjøre med Note Edge, hvertfall i endel Telenorbutikker så priset de den jo type 1'000 kr dyrere enn hva de fleste nettbutikker så ut til å legge seg på så da snakker vi fort 8'500 - 9'000 kr er jeg redd.

Men kan jo være jeg tar grundig feil..

Lenke til kommentar

Ser at tek.no-testen skriver "Den grønne modellen vil først komme i salg i løpet av sommeren", men finner ikke denne infoen noen annen sted. 

Har bestillt grønn via jobb, og kjedelig hvis jeg ikke får den før til sommeren... Noen som kan bekrefte at dette stemmer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...