Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden

249 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

• Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)

Anbefalte innlegg

Hvorfor bruker dere skjermbeskyttelse? :)  Riper på dagens telefoner er vel mer eller mindre ikke-eksisterende? Enten så knuser eller sprekker skjermen, og da hjelper det ikke med plastikkbeskyttelse på skjermen. 

Ikke på S6, den har helt elendig skjerm med tanke på riper. Skulle tro den var lagdt av myk plast.

Da må du ha vært uheldig. Har hatt min siden starten av juni og har ingen riper på skjermen, selv etter tur i asfalten

Endret av fla92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alright, fikk meg S6 for litt siden og er veldig fornøyd. Det eneste som plager meg og som ikke har gitt meg svar på Google er at når jeg er ute å går/er i aktivitet begynner Spotify å bytte sanger av seg selv/pause sangene. Noen innstillinger jeg må skru av for å få av dette? 

edit; gikk en liten tur nå med de øreproppene som fulgte med S6. Ingen problemer. Men vil gjerne ha svaret på spm om noen har det!

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Spørsmål: Det står visstnok i manualen (min mor har kjøpt ny telefon) at den trådløse laderen skal plugges ut av strømførselen når laderen er oppladet.. Hvorfor det? Blir det feil om den står i hele tiden? Grunnen til at man spør er jo fordi at trådløs lading ikke blir noe lettere, egentlig, hvis man uansett må inn og ut med kabel. Så om ikke direkte i telefonen, så i laderen.

Hvor mange ganger kan man egentlig lade telefonen per fulladet lader?

Takk! :)

Lenke til kommentar

Alright, fikk meg S6 for litt siden og er veldig fornøyd. Det eneste som plager meg og som ikke har gitt meg svar på Google er at når jeg er ute å går/er i aktivitet begynner Spotify å bytte sanger av seg selv/pause sangene. Noen innstillinger jeg må skru av for å få av dette? 

edit; gikk en liten tur nå med de øreproppene som fulgte med S6. Ingen problemer. Men vil gjerne ha svaret på spm om noen har det!

Har litt samme problemet med "Podcast Addict"-appen, hvor programmet blir pauset. Klarer ikke å finne et mønster i når den pauser heller. Må også trykke på øreproppene tre-fire ganger for å starte programmet, i motsetning til ett trykk på andre handsfree-propper. 

Lenke til kommentar

Ja, jeg og har lyd. Tror det er helt normalt.

Med den nye oppdateringen får man en innstilling ekstra under "batteri". Det er en knapp der det står "info", man kan "optimalisere apper" antageligvis er det lignende doze i android 6.0.

Endret av Håvard.
Lenke til kommentar

Spørsmål: Det står visstnok i manualen (min mor har kjøpt ny telefon) at den trådløse laderen skal plugges ut av strømførselen når laderen er oppladet.. Hvorfor det? Blir det feil om den står i hele tiden? Grunnen til at man spør er jo fordi at trådløs lading ikke blir noe lettere, egentlig, hvis man uansett må inn og ut med kabel. Så om ikke direkte i telefonen, så i laderen.

Hvor mange ganger kan man egentlig lade telefonen per fulladet lader?

Takk! :)

Må kontakten til den trådløse laderen være frakoblet? Bør den være?

Lenke til kommentar

Jeg lar i alle fall kontakta stå i hele tiden. Mulig det ikke er anbefalt, men hvem klarer å følge med på hvor mye strøm det er på batteriet til enhver tid? Det er sikkert 99,8% sjanse for at det går bra, og den risken er i alle fall jeg villig til å ta. Men så er jeg en skikkelig råtass da! Jeg lader telefonen til og med om natten når jeg sover!!  :eek:

Lenke til kommentar

Stilte spørsmål angående ristelyden i kamera på s6 til samsung her er svaret.

-----------------------------------------

Hei,

Takk for at du kontaktet Samsung Support! ​ 

Dette høres ikke riktig ut.

Anbefaler at du kontakter din forhandler for videre hjelp til en service.

Alternativt kan du kontakte vår samarbeidspartner Camera og videoteknikk her:

www.camera.no/kontakt

I slutten av denne E-posten finner du en kort undersøkelse om hvordan du har opplevd vår mailsupport! Vi setter stor pris på din tilbakemelding.

Hør gjerne av deg igjen hvis du har flere spørsmål! Med vennlig hilsenSamsung Support

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...