Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden

249 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

• Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene rundt active modellen sier batteri på 3500 mvh og vanntett, selvsagt tykkere.

Synes samsung nå endelig er på rett vei.....

Note 5 blir spennende det samme blir de nye modellene til Sony og LG.

Kan jeg fantasere om note 5 active?

Endret av jan-otto
Lenke til kommentar

20-30% dårligere batteritid enn S5, som allerede var ganske middelmådig. Uakseptabelt. Skulle ønske Samsung lærte av Apple her og tok utgangspunkt i at batteritid skal være lik eller bedre på nyere generasjoner.

Dette og prisen gjør at jeg glatt står over denne gitt.

Lenke til kommentar

Når det gjelder kamera med mer...så er den vel helt i front.

At den ikke kan bytte batteri og kanskje har et gjennomsnittsbatteri...Heller ikke har minnekortplass, betyr ingenting for meg.

Jeg klarer meg mer enn nok med 32Gb

Vel...Jeg er jo blant de som helt greier å legge vekk tlf for noen timer også da. Går aldri å glaner i dentil stadighet.

Muligens derfor.

"Logg av mobilen og logg på livet", er det ikke det som sies.

Uansett gleder jeg meg til å prøve denne. Mest på grunn av kamera (stillbilder og video)

Men prisen...er stiv. Sikkert litt på grunn av voldsomme endringer i valutamarkedet...Men ikke bare.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Tafset litt på S6 og Edge i dag. Må ærlig innrømme at S6 Edge er en UTROLIG lekker sak. Er ikke overbegeistret for den ordinære S6, men Edge-utgaven skilte seg virkelig ut og var rett og slett dritsexy. Det blir nok et kjøp for min del, så sant den kommer med et ok lanseringstilbud.

Lenke til kommentar

Tafset litt på S6 og Edge i dag. Må ærlig innrømme at S6 Edge er en UTROLIG lekker sak. Er ikke overbegeistret for den ordinære S6, men Edge-utgaven skilte seg virkelig ut og var rett og slett dritsexy. Det blir nok et kjøp for min del, så sant den kommer med et ok lanseringstilbud.

Noen steder de har de på utstilling ?

Det var ikke for mye "bøy" rundt kanten ?

Endret av Dukes
Lenke til kommentar

20-30% dårligere batteritid enn S5, som allerede var ganske middelmådig. Uakseptabelt. Skulle ønske Samsung lærte av Apple her og tok utgangspunkt i at batteritid skal være lik eller bedre på nyere generasjoner.

Virker som du har liten innsikt på hvordan et batteri \ hardware komponenter fungerer.

Selvom batteriet er mindre i mAh, betyr det ikke at det blir noe dårligere batteritid. Komponentene i S6 krever veldig mye mindre strøm en forgjengeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som du har liten innsikt på hvordan et batteri \ hardware komponenter fungerer.

Selvom batteriet er mindre i mAh, betyr det ikke at det blir noe dårligere batteritid. Komponentene i S6 krever veldig mye mindre strøm en forgjengeren.

Hvor har jeg nevnt mAh, jeg er fullstendig klar over at dette ikke betyr alt.

Kanskje du skal ta en liten sjekk av fakta selv før du kaster ut anklager om liten innsikt.

post-3895-0-55859000-1426686524_thumb.jpg

post-3895-0-88033200-1426686528_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, kan vel ikke si meg helt enig. Når jeg nå har lekt med begge telefonene så syntes jeg faktisk Edge ser hakket dårligere ut enn den vanlige, kantene gjør at telefonen føles veldig smal som om den skulle ha vært 16:8 istedenfor 16:9 og du har fryktelig lite å holde i på sidene.

Lenke til kommentar

Jeg var på et Samsung-treff i går i forbindelse med at release nærmer seg. Butikker som har egne Samsung-utstillinger (store elektronikkjeder i stor grad, tenk store Expert, Lefdal og Elkjøp (megastore) får vel telefonene til utstilling i løpet av neste uke, til tross for at release ikke er for 10 april.

Jeg syntes ikke det var noe problem å holde i Edge, og jeg syntes uten tvil den er penere enn vanlig S6. Men.. smak og behag, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Kanskje du skal ta en liten sjekk av fakta selv før du kaster ut anklager om liten innsikt.

Endurance ratingen dems til Iphone6 er på 61h.

Så Galaxy S6 er da bedre enn iphone 6 som sikkert var referansepunktet til Samsung for denne modellen og ikke Galaxy S5.

Lenke til kommentar

Endurance ratingen dems til Iphone6 er på 61h.

Så Galaxy S6 er da bedre enn iphone 6 som sikkert var referansepunktet til Samsung for denne modellen og ikke Galaxy S5.

Poenget mitt står fortsatt: Man burde aldri gå NED i batteritid på neste generasjon. Spesielt ikke når den ikke var altfor god til å begynne med.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Syntes det virker som om de fleste produsenter har gitt midlertidig opp når det gjelder batteri. Før det kommer ny teknologi på banen, så er det ikke mye mer de kan gjøre. Virker for min del som om de fleste slår seg til ro dersom de klarer å presse inn såpass batterikapasitet at det holder en vanlig bruksdag for folk flest (+/- 12-16 timer uten lading).

Lenke til kommentar

Det går ikke når telefonen skal være så tynn og liten som iphone 6 og Galaxy s6.

Når telefoner også skal krympes har de ikke noe valg.

Samsung har tross alt fått inn kraftigere batteri i S6 enn Apple har fått inn i iphone 6.

Sammenligningen med iPhone 5 -6 blir litt feilaktig da Apple ikke har krympet telefonen slik Samsung har med S6.

Jeg bruker for tiden iphone6 og har null problemer å leve med endurance ihh til gsmarena på 61h.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...